کد خبر: 1010189
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر خبرداد:
میثم مرادی از برگزاری ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر خبر داد.
بهاره عشقی صابر

در آستانه فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، نشست بررسی برنامه های عفاف و حجاب با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و مدیر مسئول مؤسسه مد و لباس گل چرخ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

 این نشست در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده و به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی و پیرامون اجرایی نمودن برنامه های  هفته عفاف و حجاب در شهرستان برگزار شد.

میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در این نشست با اشاره به بخش هایی از فعالیت های اداره ارشاد در این زمینه گفت : مقوله حجاب و عفاف لازم و ملزوم یکدیگر هستند که افراد جامعه با لحاظ نمودن آن می توانند باعث رشد ، ارتقاء و بالندگی فرهنگ حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی -  اسلامی به نسل های آینده شوند.

مرادی در ادامه از تعامل و همکاری بوجود آمده بین اداره ارشاد و موسسه مد و لباس ابراز خرسندی کرد و به تشریح برنامه های اجرایی این هفته از جمله برگزاری کلاس های آموزشی و برپایی نمایشگاه مد و لباس با رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت.

در ادامه نقابت، مدیر مسئول موسسه مد و لباس گل چرخ آمادگی خود را برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این هفته اعلام نمود .

گفتنی است مدرس رشته های عملی خیاطی و طراحی در دانشگاه سوره، عضو رسمی انجمن طراحان پارچه و لباس در ایران ، مدرس هنری صدا و سیما در برنامه های به خانه برمی گردیم و خانه فیروزه ای ، برگزاری 18 نمایشگاه مد و لباس ، ثبت اختراع الگوهای انحصاری لباس مخصوص اندام های ایرانی به نام الگوهای شانجو ، 15 سال مؤسس آموزشگاه رسمی فنی و حرفه ای ، دارای مدرک طراحی و دوخت از دانشگاه های هنر مد در فرانسه و برارا در ایتالیا و مدرک از مدیر خانه مد و لباس ایرانی اسلامی از افتخارات خانم فرحناز نقابت مدیر مسئول این موسسه می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر