کد خبر: 1010153
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی:
ابوالفضل ابوترابی گفت: ما فقط مشکل سوءمدیریت از سوی دولت خسته و بعضاً نفوذی درجه یک داریم که در حال اداره کردن کشور است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه اظهار داشت: نقدینگی، وجود نیروی انسانی کار و منابع سرشار هر سه در کشور فراهم است و چیزی که در این میان حلقه مفقوده است، مدیریت درست است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در حال حاضر یک مدیری نداریم که منابع طبیعی سرشار و نقدینگی فراوان و نیروی انسانی کار متخصص خوب را با هم هماهنگ کند، افزود: در مجلس دهم قانون استفاده از ظرفیت‌های خرد نقدی مردم را در پروژه‌های بزرگ قانون کردیم و ویژگی‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذارهای خرد در بورس برای ایجاد کارخانه‌های بزرگ پتروشیمی و پالایشگاهی فراهم کردیم.

وی با انتقاد از این‌که دولت یکسال است که هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است، بیان کرد: ما فقط مشکل سوءمدیریت از سوی دولت خسته و بعضاً نفوذی درجه یک داریم که در حال اداره کردن کشور است.

ابوترابی با بیان این‌که دولت با سیاست‌های غلط خود که همواره دستش به سوی غرب است، مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: دولت روحانی مردم را از سال اول تحت عنوان برجام سرکار گذاشت و هیچ دستاوردی نداشت و حتی یک مسکن تولید نکرد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودکفایی در مسأله بنزین در این دولت نبود، اصل خودکفایی بنزین که با تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود، همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، 85 درصد در دولت قبل بود فقط در این دولت در مدت 4 سال 15 درصد پالایشگاه را ساختند و امروز خودکفا شدیم.

وی عنوان کرد: افتضاح در حذف کارت سوخت در این دولت انجام شد و دوباره برقراری آن برای کشور هزینه مادی و معنوی و حیثیتی دربر داشت، بنابراین در حال حاضر چیزی به عنوان مدیریت در کشور نداریم که منابع سرشار خدادادی، نقدینگی سرگردان فراوان و نیروی کار متخصص جوان را با هم هماهنگ کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر