کد خبر: 1010146
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی؛
مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: طی سه ماه نخست امسال ۲۹ میلیون لیتر مواد سوختی بین روستاییان این استان توزیع شد.

ایرج ناصری مقدم اظهارکرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم شبکه تعاونی‌های روستایی، توزیع مواد سوختی به روستاییان و کشاورزان استان است طی سه ماه گذشته این میزان مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل بین آنان توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی این مدت ۴۲۱ تن گاز طبیعی و گاز مایع نیز بین بهره‌برداران و کشاورزان استان خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: توزیع این میزان سوخت با همکاری فروشگاه‌ها و واحدهای عرضه سوخت در روستاها به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و روستائیان انجام شده است.

وی افزود: با همکاری سازمان تعاون روستایی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی تلاش شد تمامی فروشگاه‌ها با استانداردهای لازم تجهیز شوند تا بتوانیم خدمات مطلوب به کشاورزان ارائه دهیم.

ناصری مقدم افزود: همچنین در این مدت بیش از ۳۲ هزار تن آرد شامل ۲ هزار و ۳۰۰ تن آرد خانه‌پزی و ۳۰ هزار تن آرد خبازی بین روستائیان این استان توزیع شد.

خراسان رضوی با فعالیت ۶۸۲ تشکل ذیل شبکه تعاون روستایی این استان و در بخش کشاورزی و بخش‌های مربوط به آن رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد علاوه بر این بیش از ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای خراسان رضوی زیرپوشش شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز خراسان رضوی رتبه نخست را در کشور دارد.

استان خراسان رضوی ۲ هزار و ۵۴۰ روستا دارد که براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۲۱ نفر در آنها زندگی می‌کنند که این تعداد معادل ۸.۴ درصد جمعیت روستایی کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار