کد خبر: 1010097
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
فرمانده مشهد از عملیات گسترده سرکلانتری ثامن و دستگیری عاملان فروش داروهای غیر مجاز و سرقت های شبانه خبر داد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی کفت:مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار سرکلانتری ثامن پلیس مشهد قرار گرفت.
وی افزود:تیم های تجسس کلانتری 12امام رضا(ع)در این ماموریت ضربتی با پی گیری علمی سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو و سرقت سیم و کابل برق ،چهره فرضی 3عامل اصلی این سرقت ها را ترسیم کردند.
وی گفت:با به دست آمدن این سرنخ ها،گشت های کنترل نامحسوس فعال و ماموران کلانتری 12در مرحله اول این عملیات مرد 42ساله سابقه دار که 10روز قبل از زندان آزاد شده را در حالی که روی دیوار خانه ای نشسته و سرگرم سرقت سیم و کابل های برق و تلفن بود دستگیر کردند.
سرهنگ صارمی گفت:متهم که نمی دانست خانه های داخل کوچه به دوربین های مداربسته کنترلی مجهز هستند راهی جز بیان حقیقت ندید و با دستور مقام قضایی دوباره راهی زندان شد.
این مثام انتظامی گفت:تیم تجسس کلانتری امام رضا(ع)خاطر نشان کرد:تیم های تجسس کلانتری 12امام رضا(ع)در مرحله نهایی این عملیات با توجه به چهره زنی عاملان سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو ،2مهم 34،و 49ساله سابقه دار که به کواد مخدر اعتیاد دارند و به تازگی از زندان آزاد شده بودند را با کنترل و مراقبت های پوششی ،سوار برموتورسیکلت در حال پرسه زنی دستگیر کردند وبا دستورات مقام قضایی تحقیقات از این متهمان برای کشف سرقت های انجام شده توسط آ نها ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار