کد خبر: 1010069
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
استاندار مازندران بیشتری شیوع و زمینه انتقال بیماری را برپایی مراسم‌های عروسی و سوگواری ذکر کرد و خواستار ممنوعیت اجرای این برنامه‌ها شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: احمد حسین زادگان عصر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز بحث‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در روز جاری، نظارت بر دستور العمل‌ها و پروتکل‌هایی بود که در جلسات مختلف به استان‌ها و دستگاه‌های مختلف و از طریق رسانه‌ها به آگاهی مردم رسید، اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بحث در خصوص نحوه رعایت ابلاغیه‌ها در مورد عدم برگزاری جلسات و تجمعات در فضا‌های مسقف در زمان طولانی مهم‌ترین محور جلسه امروز بود.
وی افزود: تاکید شد که مراسم عروسی، سوگواری و … بویژه در شهر‌های قرمز برگزار نشود چرا که تجربه نشان داده است که بیشترین شیوع و زمینه انتقال بیماری در برپایی این گونه تجمعات بوده است.
استاندار با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر اینگونه امور نیز تقسیم شده است، عنوان کرد: نظارت بر این پروتکل‌ها در دستگاه‌های دولتی و اجرایی بعهده ستاد ملی و امور استخدامی و در استان‌ها بعهده استانداری‌ها و معاونت توسعه مدیریت و منابع می‌باشد.
حسین زادگان، تصریح کرد: در حوزه اصناف و بازار، نخستین جبهه نظارت، اتحادیه و اصناف و به لحاظ ساختار دولتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار