کد خبر: 1010062
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
مدیرکل ورزش کارگران عنوان کرد
در راستای تفاهم نامه‌ای که بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه و صندوق بازنشستگی کشوری به منظور استفاده بازنشستگان از امکانات ورزشی و رفاهی بازنشستگان و خانواده‌ای ایشان صورت گرفت امروز طی نشستی که در اداره کل امور ورزشی طرفین در باره چگونگی اجرایی شدن این تفاهم نامه به گفتگو پرداختند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : در این نشست که آقایان فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی، احمد اسناوندی معاون اداره کل و همچنین جلال رحیمی راد کارشناس مسئول امور ورزشگاه‌ها و استراحتگاه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی، مهدی شیخی رییس اداره امور فرهنگی ورزشی و خانم سمیه بیدی کارشناس امور ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری حضور داشتند در باره نحوه اجرای شدن تفاهم نامه به تبادل نظر پرداختند.
فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران در این نشست گفت: بنابر تاکید وزیرمحترم تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور توسعه و ارتقا سطح سلامت جامعه هدف و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد جامعه بخصوص بازنشستگان و همچنین افزایش سرانه تفریحات سالم و کم هزینه برای این قشر عظیم و زحمتکش، براساس تفاهم نامه‌ای که انجام شد مجموعه‌های ورزشی و تفریحی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اختیار کارگران و بازنشستگان عزیز قرار خواهد گرفت و این نشست‌های کارشناسی به منظور اجرایی شدن مراحل تفاهم نامه صورت می‌گیرد.
حیدری افزود: اداره کل امور ورزشی دارای مجموعه و فضای ورزشی بسیار مفید و مجهزی در سراسر کشور می‌باشد و ۵ مجموعه رفاهی و زیارتی نیز در اختیار این اداره کل قرار دارد که براساس تفاهم نامه و با قید زمانبندی‌هایی که کارشناسان اداره کل امور ورزشی انجام میدهند ضمن خدماتی که به شاغلین و کارگران و خانواده‌های ایشان ارائه می‌شود قرار است به بازنشستگان نیز خدمات مفیدی ارائه دهیم تا شور و نشاط اجتماعی کارگران و بازنشستگان افزایش یابد و شاهد جامعه‌ای پویا و پرنشاط باشیم.
مدیرکل ورزش کارگران در باره نحوه استفاده بازنشستگان از این امکانات گفت: برای هرکدام از این عزیزان کارت عضویت صادر خواهد شد تا شان و منزلت این بزرگواران حفظ شود و با ارائه این کارت‌ها می‌توانند از مجموعه‌ها و فضا‌های کارگری بهره‌مند شوند. اغلب مجموعه‌های ورزشی در شیفت صبح خالی است و بازنشستگان و خانواده‌های ایشان نیز در نوبت صبح انرژی و انگیزه خوبی برای ورزش و تفریحات سالم دارند. از طرفی کارشناسان ما برای مسابقات مختلف بازنشستگان در استان‌ها و در کل کشور با همکاری ادارات کل برنامه ریزی خواهند کرد تا در کنار ورزش‌های سلامت محور از طریق مسابقات مختلف انگیزه‌های بیشتری برای توسعه ورزش در بین بازنشستگان ایجاد کنیم.
شاین ذکر است که این تفاهم نامه در ۸ ماده و یک تبصره به امضای معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری رسیده و بزودی وارد مراحل اجرا خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار