کد خبر: 1009960
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، گفت: ۷۵ هزار و ۲۱۹ مستمر‌بگیر بازنشسته و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر کارافتاده شامل متوفی و بازنشسته متوفی تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان قرار دارند.

حسین فتحی در دیدار  معاونان و مدیران‌کل تامین اجتماعی و بهزیستی و مدیران مجموعه ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با تبریک هفته تامین اجتماعی و بهزیستی به تلاشگران این عرصه اظهار داشت: گستره و حوزه خدمات این دو دستگاه در نظام بیمه‌ای اجتماعی و بازنشستگی کشور به جهت دامنه شمول و گستردگی خود در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهم و حائز اهمیت دارد.

وی یادآور شد: صندوق‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۶۳ درصد جمعیت را تحت پوشش قرار دارد و بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی می‌باشند.

فتحی افزود: با همت و تلاش مجموعه ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در استان در راستای صیانت از معیشت و سلامت اقشار مولد جامعه و خانواده‌های تحت تکلف آنان خدمات شایسته‌ای ارائه می‌گردد.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خاطر نشان کرد: تعداد ۲۰۱ هزار و ۶۶ نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر در استان هستند که ۱۹ هزار و ۲۷۲خانوار مستمری بگیر از خدمات این صندوق بهره‌مند می‌باشند.

 فتحی ادامه داد: تعداد ۱۱۸ هزار نفر مددجو تحت پوشش از خدمات اداره‌کل بهزیستی استان بهره‌مند می‌شوند همچنین ۷۵ هزار و ۵۰۱ نفر خدمات مستمر از بهزیستی دریافت نموده و ۵۸ هزار و ۴۰۲ نفر از خدمات موردی از طریق این اداره‌کل استفاده می‌کنند.

 سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، افزود: ۷۵ هزار و ۲۱۹ مستمری‌ ‌بگیر بازنشسته و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر کار افتاده شامل متوفی و بازنشسته متوفی تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان قرار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر