کد خبر: 1009715
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

یک نوع از توری های ساخته شده با میلگرد آجدار یا ساده که به صورت توری مشبک فلزی می باشد را توری مش می گویند از این توری مش در صنایع مختلف استفاده می شود مخصوصا در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد برای مسلح نمودن بتن فونداسیون  دیواره ها و جاده ها و کف و پل ها استفاده می شود و  مانند یک شبکه میلگردی به این صورت که میله ها روی هم قرار میگیرند و به هم جوش داده می شوند این کار موجب به وجود آمدن چشمه هایی به صورت مربع شکل می شود. این نوع توری کاملا منحصر به فرد و متفاوت از سایر توری های مرغی و توری های حصاری و توری های گابیون می باشد. چون در بقیه توری ها سیم مفتول به هم بافته و تابیده می شود ولی در این نوع توری مشی تمامی میلگردها به شکل نقطه به نقطه به هم جوش زده می شود. برای همین دلیل به توری مشی توری جوشی یا مش جوشی نیز گفته می شود. و در بازار فروش به دو صورت برگی یا رولی موجود می باشد.  در توری های مشی برگی یا همان ورقی که با میلگرد های 4 و 6 میلی متری در ابعاد 1 متر در 2 متر تولید شده و توری مشی رولی در بازار فروش به صورت مفتول آهنی با قطرهای 2.5 تا 5 سانتی متر یافت می شود البته با توجه به نیاز مشتری و تقاضای آن ابعاد این محصول می تواند متغیر باشد . جنس توری مش از مفتول و گالوانیزه می باشد که به سه شکل در بازار عرضه و به فروش می رسد: مش فولادی و مش آجدار, مش پنلی

توری مش چیست؟

قیمت توری مش به چه صورت می باشد؟

قیمت توری مش بستگی به مواردی دارد که در این مقاله به آن اشاره می کنیم. قیمت توری مش با توجه به سایز چشمه های آن و سایز میلگرد و نوع میلگرد متفاوت می باشد. میلگردهای ساده و آجدار در انواع مختلف سایز ها مانند 4, 6, 8 , 10, 12, 14 میلی متر که در چشمه های 5, 10, 15, 20, 25, 30 سانتی متری جهت تولید توری های مش استفاده می شوند البته شایان به ذکر است که در صنعت ساخت و ساز متداول ترین و پرکاربردترین توری مش با میلگرد 6 ساده و 8 آجدار می باشد. بر اساس همین موضوع می توان به صراحت گفت که قیمت توری مش در توری هایی با میلگرد بیشتر و چشمه های کوچکتر بیشتر شده و در توری هایی که سایز میلگرد کمتر شود و سایز چشمه ها بزرگتر شود قیمت آن کاهش می باید.

خرید توری مش به چه صورت انجام می شود؟

خرید توری مش با کاربرد آن متناسب می باشد و از آن جایی که توری مش در اکثر صنایع دارای کاربرد گسترده ای می باشد از جمله کاربردهای آن که مستلزم به خرید توری مش می باشد عبارت است از: استفاده از آن برای صنایع مختلف مانند مصارف صنعتی, بهداشتی, کشاورزی و ورزشی, پتروشیمی, ساختمانی و البته از توری مش برای مقاوم سازی کف سوله ها و کانال سازی در مترو و تونل ها و همچنین در صنعت سدسازی و پل سازی و سقف های کامپوزیت و مسلح نمودن کف بتن جهت کف سازی و برای محل عبور ماشین های دیواره و کف استخرها می توان از توری مش به عنوان شبکه های میلگردی خریداری و استفاده نمود. برای همین موضوع برای خرید توری های مش باید به برخی نکات مانند نوع و سایز میلگرد و محل مورد استفاده و سایز چشمه های آن و همچنین انعطاف پذیری آن دقت کنید تا بتوانید نوع مناسب آن محصول را خریداری نمایید. حصار نوین الماس یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید توری مش نیز میباشد که شما با بهترین قیمت میتوانید این محصول را از این شرکت تهیه کنید.

توری مش چیست؟

مزایا توری مش در چیست؟

سرعت بسیار بالای عملیات جاگذاری این نوع مفتول از جمله عواملی می باشد که استفاده از توری های مش را نسبت به سایر توری های برتر نموده است. از دیگر مزایا توری مش می توان به صرفه جویی در مصالح و کاهش هزینه های نصب و وزن بسیار پایین و مقاومت بالای شبکه ها و تسهیل در حمل و نقل  و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. مقاومت بالای این شبکه ها به دلیل منظم بودن گره های نیرو و همچنین به علت جوش های نقطه ای می باشد. و یک مزایای دیگری که این توری های مش نسبت به سایر توری ها دارد این موضوع است که در صورت استفاده کردن از این محصول  رعایت صحیح مبحث نهم مقررات ملی ساختمان برای پروژه ساختمانی شما رقم می خورد.  لازم به ذکر می باشد که ضخامت مفتول برای تولید کردن توری های مشی بستگی به نوع استفاده آن به شکل دیوار جدا کننده و سقف و دیوار باربر دارد. از توری های مش برای محافظت از فرکانس ها و امواج رادیویی مانند اجاق های مایکروویو نیز کاربرد دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار