کد خبر: 1009664
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
سید مصطفی علوی، در مراسمی که به منظور تودیع و معارفه دو نفر از مدیران این شرکت برگزار شد، با بیان اینکه،سازمان متعالی دارای نیروهای متعالی و کارآمد است، گفت: نیروی توانمند و خلاق سازمان را توانمند می سازد.

.به گزارش خبرنگارجوان انلاین ازاصفهان ،به  نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،طی مراسمی دو نفر از مدیران این شرکت بازنشسته و حکم تصدی سمت دو مدیر دیگر اهداء شد و مدیرعامل این شرکت از آقایان حسین بندگانی معاون بهره برداری و ایرج خالقی رئیس بهره برداری شهرستان های استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، از زحماتشان در دوران تصدی این مسئولیت ها تشکر و قدردانی نمود و گفت: ایشان با حضور مؤثر و فعال خود در مسئولیت های مختلف توانستند خدمات مطلوبی را به مشترکین و همکاران ارائه نمایند.

وی، همچنین ضمن تبریک به مدیران منصوب شده خاطر نشان کرد: اساس اصلی موفقیت یک سازمان به‌ویژه شرکت های خدماتی همراهی و همدلی همه همکاران با یکدیگر است.

مهندس علوی، با بیان اینکه شرکت گاز استان اصفهان، هم‌چنان سیر پویایی خود را با اتکا به سابقه درخشانی که دارد به سمت جلو ادامه می‌دهد، گفت: این شرکت با استراتژی و برنامه هایی که مشخص کرده است، با کمک همه مدیران و کارکنان خود توانسته به موفقیت بی نظیری دست یابد، اما این بدان معنی نیست که به تمامی اهداف خود رسیده است. این شرکت برای ارتقای جایگاه خود مأموریت‌های دیگری را هم تعریف کرده که با کمک یکدیگر باید در این مسیر به نقطه مناسب تعالی برسیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر ارتقای کیفی خدمات و جلب رضایت مشترکین، بیان کرد: تداوم صمیمیت و دوستی بین اعضای خانواده شرکت گاز به‌عنوان یک اصل است و اگر مشکلی در هر واحدی وجود داردباید مشکل همه باشد.

مهندس علوی، تصریح کرد: سازمان موفق رفتار های قابل پیش بینی دارد، میزان شکایت ها و تنش ها در آن محدود و ضایعات آن بسیار پایین است .

علوی، همچنین بیان داشت: سازمان ها برای دست یابی به موفقیت سازمانی باید مدیرانی داشته باشند که توانایی مشخص کردن اولویت های سازمان را داشته باشند و بتوانند از میزان منابع محدودی که در اختیار سازمان قرار دارد، بهترین استفاده را ببرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، یکی دیگر از عوامل موفقیت سازمانی تعهد تمامی افراد شاغل به اهداف و فعالیت های سازمان است و برای دست یابی به این مهم، پیش از هر چیز تمامی افراد باید بدانند که در تحقق اهداف سازمان نقش دارند.

وی، با تاکید بر اینکه، همکاران در هرسمت و جایگاهی موظف به ارائه کار مطلوب و پاسخگویی یکسان به مردم و مشترکین هستند،افزود: ما باید بتوانیم ضوابط موجود را خوب اجرا کنیم و نظارت صحیح بر اجرای قوانین داشته باشیم، مدیران با خوشرویی و متانت با کارمندان و مراجعین رفتار نمایند و کارمندان نیز درجه تحمل و تعهد خود را بالاتر ببرند تا امور بخوبی پیش برود.

مهندس علوی، اضافه کرد: در شرایط کنونی یکی از چیزهایی که نمی توان پیش بینی کرد، این است که چه چالش ها و مسائل جدیدی سد راه سازمان ها خواهد شد، بنابراین یافتن راهکار برای غلبه بر آن ها نیز در حال حاضر عملاً غیر ممکن می شود و تنها کاری که می توان انجام داد این است که افراد خلاق و نوآور را تشویق کنیم تا بتوانند با توانایی های خود راهکارهای مؤثری برای پیشرفت فعالیت های سازمان ارائه دهند و در واقع به همین خاطر است که خلاقیت و نوآوری در شمار عوامل موفقیت سازمانی است.

لازم به ذکر است، در این مراسم که با رعایت پروتکل و ضوابط بهداشتی علیه شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی در مکانی بهداشتی برگزار شد هر یک از مدیران تودیع شده از تجربیات خود گفتند و مدیران تازه منصوب شده نیزضمن تاکید بر تعهد داشتن به موازین حکم مسئولیت دریافتی خود، بخشی از برنامه ها و اهداف خود مطابق با اهداف و استراتژیهای شرکت عنوان کردند.

گفتنی است، شرکت گاز استان اصفهان با دارا بودن بیش از یک میلیون و870 هزار مشترک و گازرسانی99.5 درصدی جمعیت استان اصفهان یکی از شرکت های پیشتاز کشور در عرصه خدمات است.

 

یادآور میگردد در این مراسم مهندس عسکری به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری و مهندس کاظمی به عنوان سرپرست بهره برداری شهرستان های استان معرفی گردیدند

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر