کد خبر: 1009544
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال ۵۱ هزار و ۵۶۰ تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله‌سوار صادر شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی در دیدار با برخی مسئولین استانی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت توسعه راه‌ها و شریان‌های ارتباطی در سطح استان اجرای طرح ملی ابرار را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به این که راه‌های روستایی جزو اولویت‌دارترین پروژه‌های ارتباطی است گفت: هم‌اکنون اجرای 100 کیلومتر راه روستایی در دستور کار است و درصدد هستیم با بهسازی و آسفالت در این زمینه به شکل موفق وارد شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود با مشارکت مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط تزریق اعتبارات در موعد مقرر حصول شود تا بتوانیم اتمام این پروژه‌ها را در اسرع وقت به اتمام رسانده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وثوقی بیان کرد: 133 کیلومتر راه استان نیز لکه‌گیری و آسفالت شده و 550 میلیارد ریال اعتبار در این خصوص تخصیص یافته است که در مجموع خط‌کشی یک هزار و 100 کیلومتر از جاده‌های استان را محقق کردیم که درصدد افزایش این میزان هستیم.

وی با اشاره به جابه‌جایی 837 هزار تن کالا و بار در سطح استان نیز تصریح کرد: اقدامات لازم در راستای توسعه حمل و نقل در استان انجام یافته و 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار دستگاه ناوگان باری در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وثوقی افزود: در حال حاضر صادرات 51 هزار و 560 تن کالای ایرانی نیز از پایانه مرزی بیله‌سوار در سه ماهه نخست امسال انجام یافته و در این زمینه نیز به شکل موفق اقدام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر