کد خبر: 1009404
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبرداد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان نسبت به سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: سرانه تخت در استان یک و هفت صدم درصد است.

دکتر حسین کریم در دیدار با سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز، ضمن تقدیر از همراهی و همیاری سپاه و بسیج به ویژه در طرح محله محور مقابله با کرونا اظهار کرد: ارتقای سلامت و حفظ آن در استان و خدمت به مردم یکی از اهداف مشترک دانشگاه با سپاه امام حسن مجتبی (ع) است که این هدف مشترک در مقابله با کرونا به خوبی نمایان شد.

وی افزود: ما با خدمت شایسته ای که به مردم ارائه می‌دهیم باعث می‌شویم رضایت خاطر در مردم و پایبندی و اعتماد آنان به نظام و مسئولان قوت بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به ظرفیت‌های بالای دانشگاه و سپاه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: همکاری‌های مشترک زیادی در بخش‌های علمی، توسعه بهداشت و درمان می‌توان انجام داد.

دکتر کریم همکاری سپاه با دانشگاه در مقابله با کرونا را یکی از همکاری‌های مشترک بی نظیر و مؤثر دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری‌های گسترده‌تر از قبل فاز دوم مقابله با کرونا نیز در استان بدون بحران و با کمترین آسیب سپری شود.

وی همچنین به کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان نسبت به سایر استان‌های دیگر اشاره کرد و افزود: سرانه تخت در استان یک و هفت صدم درصد است که این سرانه نسبت به استان‌های دیگر و یا کشورهای دیگر بسیار کمتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بر اهمیت و ضرورت ساخت بیمارستان سپاه پاسداران امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد و افزود: ساخت این بیمارستان کمک بسزایی در توسعه تخت‌های بیمارستانی و موارد بحرانی مانند کرونا خواهد داشت و برای زیر ساخت‌های درمانی استان ارزشمند خواهد بود.

دکتر کریم افزود: کرونا در استان البرز به ویژه برای سیستم بهداشت و درمان تهدید جدی بود که خوشبختانه توانستیم فرصت‌های زیادی را در بخش‌های علمی، تجهیزاتی و زیر ساختی ایجاد کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد موج دوم مقابله با کرونا نیز با همراهی و کمک مردم و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در استان با کمترین آسیب و بحران سپری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار