کد خبر: 1009247
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم مرکز استان اردبیل اجرای این پروژه است که در صورت تزریق اعتبارات به موقع و مناسب دولتی تا پایان امسال، عملیات اجرایی پل قدس اردبیل به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از عملیات اجرایی پل قدس اردبیل اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم مرکز استان اردبیل اجرای پروژه پل قدس است که در صورت تزریق اعتبارات به موقع و مناسب دولتی تا پایان امسال، عملیات اجرایی پل قدس اردبیل به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به لزوم اهمیت به اجرای پروژه پل قدس گفت: با توجه به رفع ترافیک هسته مرکزی شهر باید تسریع در اجرای این پروژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در اسرع وقت شاهد اتمام پروژه باشیم.

شهردار اردبیل با بیان این که اجرای طرح آسفالت‌گذاری نیز توسط شهرداری به صورت مستمر انجام می‌شود گفت: در صدد هستیم به دلیل محدودیت فصل کاری در اردبیل اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام را در اسرع وقت کامل کنیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: جدیت و تلاش ما این است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره جسته و با مشارکت و همدلی مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام یافته شهرداری اردبیل اقدامات لازم را در راستای اطلاع‌رسانی در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده و در سطح شهر تاکنون بنرهای مختلفی نصب شده است تا مردم مشاهده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر