کد خبر: 1009237
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده اشتغال و توسعه اقتصاد به‌عنوان دو اولویت و اصل مهم مورد توجه استانداری اردبیل است که در این زمینه نیز تاکنون اقدامات اساسی انجام یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان نیر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده اشتغال و توسعه اقتصاد به‌عنوان دو اولویت و اصل مهم مورد توجه استانداری اردبیل است که در این زمینه نیز تاکنون اقدامات اساسی انجام یافته است.

وی با اشاره به این که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: توان و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم چرخ محرک اقتصادی را به حرکت درآورده و در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

استاندار اردبیل با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های مهم استان با محوریت توسعه اشتغال گفت: هم‌اکنون طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هشت واحد کارخانه آب معدنی در شهرک تخصصی شهرستان نیر به بهره برداری می‌رسد.

بهنامجو با اشاره به بلاتکلیف ماندن برخی پروژه‌ها نیز اظهار کرد: با توجه به این که عملیات احداث برخی پروژه‌ها به دلیل عدم همکاری سرمایه‌گذاران بلاتکلیف مانده به همین منظور درصدد تحویل آن به سرمایه‌گذاران دیگر هستیم.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات بانکی و بروکراسی‌های اداری نیز برای بهبود وضعیت کار سرمایه‌گذاران برای ما حائز اهمیت است که در تلاش هستیم در این زمینه با همکاری و همدلی اشتغال‌زایی خوبی را در استان رقم بزنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر