کد خبر: 1009168
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
در حالی که سه روز پیش خبری مبنی بر افزایش مدت آموزش سربازی از یک ماه به دو ماه منتشر شد، روز گذشته معاون تربیت و آموزش ناجا مجدداً از تغییر دوره آموزش رزم مقدماتی از دو ماه به یک ماه خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پنج‌شنبه گذشته، حبیب‌اله جان‌نثاری در تشریح جزئیات افزایش مدت دوره آموزش سربازی از یک ماه به دو ماه اظهار داشت: به دلیل ضرورت استفاده از کارکنان وظیفه در مأموریت‌های محوله و نیز کیفی‌سازی آموزش‌ها، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۲ تیرماه، دوره آموزش رزم مقدماتی سربازی از یک ماه به دو ماه تغییر یافت.

اما روز گذشته معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی در خصوص آخرین تصمیمات اخذ شده در مورد مدت زمان دوره آموزش سربازی در نیروی انتظامی به خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و در راستای حفظ سلامتی سربازان که امانت خانواده‌ها هستند، تصمیم گرفته شد با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مدت زمان دوره آموزشی در نیروی انتظامی مجدداً یک ماهه شود.

جان‌نثاری در این خصوص که تا چه زمانی دوره آموزشی یک ماهه خواهد بود، خاطر نشان کرد: اجرای یک ماهه دوره آموزشی در پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی انتظامی تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد و منوط به شرایط ویروس کروناست. پیش از این هم در ۲۱ خرداد ماه سال جاری امیر دریادار دوم، غلامرضا رحیمی‌پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفته بود، مدت آموزش رزم مقدماتی کارکنان وظیفه در مراکز آموزش نیرو‌های مسلح تا پایان شهریور همچنان یک ماه است. وی افزود: به تمام مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح ابلاغ شده‌است ضمن رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اجرای دقیق و کامل آموزش به سربازان را در دستور کار قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار