کد خبر: 1009149
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران صورت گرفت:
سرویس جامعه جوان آنلاین: جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران تشکیل و با احداث هتل هنر ایران واقع در منطقه ۱۱ موافقت شد.
به گزارش روابـــط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج گفت: در این جلسه موضوع احداث هتل هنر ایران واقع در منطقه ۱۱ مطرح شد که پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه و با توجه به نظر موافق کارگروه فنی کمیسیون با طرح مذکور موافقت شد.
وی افزود: مکان احداث طرح مورد نظر در منطقه ۱۱ و در مجاورت پهنه فرهنگی رودکی قرار دارد که بر اساس موقعیت جغرافیایی، مورد نیازسنجی منطقه‌ای قرار گرفته است و بر مبنای امکان سنجی انجام شده، رویکرد طراحی و بهره برداری به عنوان هتل هنر ایران مد نظر قرار گرفت.
اشراقی گفت: قرار است این هتل به صورت لوکس و با استاندارد‌های بین المللی پنج ستاره طراحی شود و در برگیرنده موزه گالری، بخش حراج آثار هنری ایرانی و سالن‌های تئاتر، سینما و کنسرت و سایر تجهیزات و امکانات روز باشد.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده افزود: در ادامه این جلسه پرونده‌های موردی منطقه یک، گزارش میان کار مهندسین مشاور پیرامون بازبینی و اصلاح ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر تهران در پهنه‌های سکونت و گستره‌های مختلط و دستورالعمل تأمین پارکینگ‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار