کد خبر: 1008920
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۱۱ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۵۲ هزار مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۲ میلیون و ۷۷۹ هزار مبتلا رسید.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۰ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۲۰۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۱۹ هزار و ۹۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون ۶ میلیون و ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۲ هزار و ۱۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۵۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۰ هزار و ۷۹۸ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۴ هزار و ۹۱۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۳۶۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۶۰ هزار و ۷۱۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶ هزار و ۵۵۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۵۴ هزار و ۴۰۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹ هزار و ۵۳۶ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های هند، انگلیس، اسپانیا، پرو و شیلی نیز به ترتیب با ۶۰۵ هزار و ۲۲۰، ۳۱۳ هزار و ۴۸۳، ۲۹۶ هزار و ۷۳۹، ۲۸۸ هزار و ۴۷۷ و ۲۸۲ هزار و ۴۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۲۴۰ هزار و ۷۶۰ و مکزیک با ۲۳۱ هزار و ۷۷۰ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و روسیه به ترتیب با یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۶۸۰، ۹۱۶ هزار و ۱۴۷ و ۴۲۲ هزار و ۹۲۱ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را که مربوط به ۴ ساعت گذشته است نشان می‌دهد.

آمار جهانی ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار