کد خبر: 1008822
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر خبر داد:
میثم مرادی گفت: هنرمند اسلامشهری در مسابقه پویش سراسری «با کتاب در خانه » بعنوان نفر برگزیده معرفی شد.
بهاره عشقی صابر

میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در مسابقه پویش « با کتاب در خانه »، "حسنا حر" از هنرجویان فعال مؤسسه ادیبستان اردیبهشت اسلامشهر، از بین 60 نفر انتخابی بعنوان برگزیده این پویش مردمی معرفی شد.

وی بیان کرد: این پویش بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب، شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان ها شروع به کار کرد.

مرادی افزود: در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند، به معرفی کتابی می‌پرداختند که در زمان قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌اند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با بیان اهداف برگزاری این پویش تاکید کرد: هدف از اجرای این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر کشور و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده بود. 

 

وی به نقل از شبکه ترویج کتابخوانی گفت: در این پویش سراسری که تا 12 اردیبهشت ماه 99 مهلت ارسال آثار آن بوده، تعداد  ۱۰۳۸ اثر از ٢٣ استان کشور توسط کودکان و نوجوانان تهیه و به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

مرادی ادامه داد: از این میان استان های مازندران با ۲۶۹ اثر، گلستان با ۱۴۷، بوشهر با ۹۰ اثر، هرمزگان با ۸۱  و اصفهان با ۸۲ اثربیشترین مشارکت را در این پویش داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: "حسنا حر" از هنرجویان مؤسسه ادیبستان اردیبهشت اسلامشهر، با حضوری فعال در همایش ها و کلاس های فن بیان و سخنوری در بهمن ماه سال گذشته نیز در مسابقات سخنرانی فن بیان حائز کسب رتبه دوم شد و در این مسابقه نیز به عنوان نفر برگزیده انتخاب و بار دیگر برای شهرستان افتخارآفرینی نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر