کد خبر: 1008356
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
تاکید به برخورد با آسیب‌های اجتماعی به‌صورت علمی
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه گاهی خود تحریمی می کنیم، گفت: متاسفانه فضای بیرونی و مجازی را رها کرده‌ایم در حالی که باید در این فضاها به‌صورت مستمر حضور داشته باشیم.

موسی خلیل‌اللهی  در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هر کجا امر به معروف و نهی از منکر باشد، تشکیلات قضایی استان نیز حضور دارد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی باید شناسایی و به‌صورت علمی با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، افزود: ظرفیت خوبی در بخش پیشگیری دادگستری استان وجود داشته و اقدامات مناسبی انجام گرفته است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه گاهی خود تحریمی می‌کنیم، اضافه کرد: متاسفانه فضای بیرونی و مجازی را رها کرده‌ایم در حالی که باید در این فضاها به‌صورت مستمر حضور داشته باشیم.

وی، در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر جوانان باید مورد توجه قرار بگیرند، متذکر شد: امروز اگر به جوانان توجه نکرده و آنها را جذب نکنیم، قطعا جذب کانال‌های دیگری خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد ستاد ترویج معروف است، خاطرنشان کرد: بحث حجاب هر چند در جایگاه خود اهمیت داشته اما این تنها محور امروز به معروف و نهر از منکر نبوده و مسائل و موضوعات دیگری در حوزه‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و دیگر بخش‌ها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر