کد خبر: 1008011
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
محمدتقی فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که به گرفتن مواضع عجیب و غریب معروف است، در تازه‌ترین مصاحبه خود در مورد افزایش قیمت دلار صحبت کرده و دلیل آن را مواضع سیاسی نمایندگان مجلس یازدهم دانست! میبدی که در مصاحبه با روزنامه آرمان سخن می‌گفت، گفته که «اقدامات سیاسی مجلس یازدهم چه در زمینه سیاسی و چه در زمینه مذهبی اگر بدون دقت باشد برای جامعه مفید نخواهد بود. در ۴۰ سال گذشته ما شاهد بوده‌ایم که رفتار تند نتیجه مطلوب به همراه نداشته است. در شرایط کنونی مجلس یازدهم به صورت متصلب و متعصب با موضوع سیاست خارجی برخورد می‌کند. چنین رویکردی در نهایت عاقبت مشخصی ندارد. در روز‌های گذشته ما دوباره شاهد افزایش قیمت ارز و تورم در کشور بوده‌ایم که یکی از دلایل آن عملکرد مجلس یازدهم در زمینه سیاست خارجی است».

رسانه‌های اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی این طیف با تغافل در مورد عملکرد ضعیف مجلس دهم، روزانه و بلکه ساعتی برای مجلس جدید مسئولیت تعریف می‌کنند و نسخه می‌پیچند. فاضل میبدی در ادامه گفت: «در شرایط کنونی این شائبه برای مردم کشور ایجاد شده که مجلس یازدهم ممکن است کشور را به سمت تنش بیشتر ببرد. این مسئله تأثیرات منفی روانی روی افراد جامعه گذاشته و روی بازار نیز اثرگذار بوده است.»

او حتی شروع به تخریب قالیباف کرده و سخنان او را تهاجمی دانسته است. این در حالی است که کلاً سه هفته از آغاز کار مجلس می‌گذرد و اکثر این مدت به بررسی اعتبارنامه‌ها و تشکیل کمیسیون‌ها گذشته است و حال آنکه دولت روحانی هفت سال است بر سرکار است و مورد مطالبه امثال میبدی نیست. افزایش قیمت دلار هم دست دولتی است که میبدی حامی آن است. روحانی در زمان دولت قبل در اعتراض به افزایش قیمت دلار در توئیتی نوشته بود: «دلار به چندین برابر قیمت افزایش پیدا می‌کند. مشکل کجاست؟ عدم مشورت، خودشیفتگی، عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور و بی ثباتی‌ها.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار