کد خبر: 1007649
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از اتمام ثبت نام در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: امسال در چهل و سومین دوره از این مسابقات در استان اردبیل مهلت ثبت نام تا 16 خرداد ماه بود که به صورت اینترنتی و الکترونیکی انجام شد.

ستوده با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله برگزار خواهد شد تصریح کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشور برگزار خواهد شد که برای اجرای مطلوب آن طبق هماهنگی‌ها در استان اردبیل نیز دو منطقه تعیین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با تاکید بر رشته‌های مختلف در این مسابقات بیان کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف نظیر حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، تفسیر عمومی قرآن و اذان، دعاخوانی و هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن ویژه برادران برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اردبیل در دو منطقه اردبیل و گرمی به ترتیب در روزهای 20 و 27 تیر برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر