کد خبر: 1007598
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
مدرسه خیرساز زنده یاد حاجیه خانم خاکی در منطقه راوند
مراسم کلنگ زنی مدرسه خیرساز زنده یاد حاجیه خانم خاکی در منطقه راوند کاشان به همت فرزند ایشان آقای محمد حسین منصوری صورت پذیرفت.

این مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی 12 کلاسه در زمینی به مساحت 4000 متر، زیربنای 1280 متر و سالن ورزشی 1000 متر به همراه سالن چند منظوره، کتابخانه، سایت و اتاق تجربی با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان برای مهر 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

در این آیین رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: امروز در مناطقی مدرسه ساخته می‌شود که کمتر به آن رسیدگی شده است و مدرسه بعدی نیز در منطقه حسن آباد کاشان کلنگ‌زنی می‌شود.

حسین مقنی با بیان اینکه در دو سال اخیر حجت‌الاسلام اصل حسینی، امام جمعه منطقه راوند کاشان حمایت‌های بی دریغی برای آموزش این منطقه داشته است، افزود: مدرسه خیرساز حاجیه خانم خاکی به همت فرزند برومند ایشان آقای "محمدحسین منصوری" ساخته می شود.

وی با بیان اینکه 30 درصد مدارس کشور خیرساز بوده و مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بیش از 30هزار عضو دارد، ابراز داشت: این مورد هم باعث افتخار است که خیران به حوزه ساخت و ساز مدرسه ورود پیدا کرده و موجب ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش می‌شوند.

مقنی با بیان اینکه منطقه راوند کاشان بیش از سه هزار دانش‌آموز دارد، گفت: شهرستان کاشان اگرچه از لحاظ تعداد دانش آموز در حد ناحیه شدن نباشد اما با دارا بودن 65هزار دانش‌آموز و وجود پراکندگی قابلیت ناحیه شدن آموزش و پرورش این شهرستان وجود دارد.

در این مراسم نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، نماینده امام جمعه محترم منطقه راوند، معاونین آموزش و پرورش کاشان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شهردار کاشان، عضو شورای شهر کاشان، جمعی از خیرین مدرسه ساز و مردم منطقه راوند حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر