کد خبر: 1007376
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال می‌گوید در جلسه آینده هیات رییسه این فدراسیون شرکت می‌کند و درباره موضوع سرپرستی او تصمیم‌گیری خواهند کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی کفاشیان با حضور در فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: دوره محرومیت من تمام شد و امروز به فدراسیون فوتبال آمدم. در جلسه هیات رییسه هم شرکت خواهم کرد.

وی درباره این که اعضای هیات رییسه و مسوولان فدراسیون از بازگشت او خوشحال نیستند، گفت: چرا خوشحال نیستند؟

کفاشیان هم‌چنین درباره این که با توجه به بازگشت او به فدراسیون، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ گفت: من هم نمی‌دانم. اجازه دهید چند روز بگذرد.

نایب رییس اول این فدراسیون درباره زمان تشکیل جلسه هیات رییسه گفت: قرار شد با اعضاء هماهنگ کنند تا جلسه برگزار شود و من هم در آن روز شرکت خواهم کرد.

وی درباره روند بررسی اساسنامه نیز اظهار کرد: آقای نبی حضور نداشت. قرار شد آخرین گزارش‌ها را به من بدهد. اجازه دهید آپ تو دیت (به روز) شوم.

کفاشیان در واکنش به این که در حال حاضر نایب رییس اول است یا سرپرست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فعلا نایب رییس هستم. در جلسه شرکت می‌کنیم تا ببینیم بعدا چه می‌شود.

نایب رییس اول این فدراسیون در پاسخ به این سوال که طبق اساسنامه وی باید سرپرست ریاست فدراسیون شود اظهار کرد: اجازه دهید جلسه هیات رییسه برگزار شود و ان‌شاء‌الله به این موضوع هم می‌پردازیم.

کفاشیان درباره شناختش از بهروز زنجانی که حواشی زیادی درباره نقش او در عقد قرارداد ویلموتس به وجود آمده و گفته می‌شود از دوستان کارلوس کی‌روش بوده است گفت: کی‌روش دوست بهروز زنجانی بود، اما او (زنجانی) هیچ وقت به فدراسیون فوتبال کمکی نکرد.

او درباره جزییات پرونده شکایت مارک ویلموتس نیز اظهار کرد: من در جریان این پرونده نیستم.

نایب رییس اول این فدراسیون درباره تخلف او در دوران ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به این که اساس‌نامه به تایید دولت نرسیده بود گفت که من رییس بودم و مشکلی وجود نداشت.

کفاشیان درباره برگزاری جلسه با بهاروند گفت: بهاروند خوش آمد گفت و اتفاقی رخ نداد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار