کد خبر: 1007257
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
روز گذشته جسد غلامرضا منصوری، قاضی سابق و فراری که در دادگاه اکبر طبری به فساد متهم شده است، در کشور رومانی پیدا شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بنا بر اخباری که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، جسد غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد مالی که بر اساس حکم دادگاهی در رومانی به‌صورت موقت و مشروط آزاد بود، روز جمعه در بیرون هتل محل اقامت وی پیدا شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رومانی، منصوری از پنجره محل اقامت خود به پایین پرت شده و مرده است. تا لحظه تنظیم این خبر، گزارش دقیقی از خودکشی یا قتل بودن این مرگ منتشر نشده است.

منصوری، پاسخ معما‌های زیادی بود و محاکمه وی برای جمهوری اسلامی نتایج مثبت زیادی به همراه می‌آورد. قاضی منصوری جعبه سیاه و سرنخ فسادی بود که حضورش در دادگاه می‌توانست از فساد‌های مهمی رمزگشایی کند. قتل یا خودکشی بودن مرگ منصوری باید با دلایل محکمه پسند مسجل شود.

پس از مطرح شدن نام غلامرضا منصوری، قاضی سابق در دادگاه اکبر طبری به عنوان متهم مفاسد اقتصادی با دریافت ۵۰۰ هزار یورو و اقدامات مجرمانه دیگر، وی در آلمان یک ویدئو از خودش ضبط و در فضای مجازی منتشر کرد که در آن ادعا کرده بود قصد بازگشت به ایران و شرکت در دادگاه طبری را دارد؛ البته این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد. 

چند روز پیش پلیس بین‌الملل خبر از بازداشت منصوری داد. این متهم که بنا بود به ایران مسترد گردد، به دلایلی که تاکنون به صورت شفاف توضیح داده نشده است از سوی پلیس بین‌الملل در رومانی آزاد شد تا اینکه روز گذشته خبر شناسایی جسد وی در هتل محل اقامتش منتشر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار