کد خبر: 1007241
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
لاری اعلام کرد
سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی ۲ هزار و ۶۱۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سرویس جامعه جوان‌ آنلاین: سیما سادات لاری با اشاره به آخرین آمار کرونا در ایران اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۱۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته در ایران گزارش شده است.

وی افزود: از این تعداد ۹۸۶ نفر در بخش‌های عادی و ویژه بستری شده‌اند و مابقی موارد سرپایی بوده‌اند که نیازی به بستری در مراکز درمانی نداشته‌اند.

لاری خاطرنشان کرد: به این ترتیب جمع کل مبتلایان به ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ نفر رسید و این در حالی است که ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر از این افراد تا امروز بهبود یافته‌اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متأسفانه ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ نفر از هموطنان هم فوت کرده‌اند که به این ترتیب مجموع فوتی‌ها به ۹ هزار و ۳۹۲ نفر رسیده است.

این در حالی است که ۲ هزار و ۸۳۳ نفر از مبتلایان در وضعیت وخیم این بیماری قرار داشته و در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده‌اند.

لاری تصریح کرد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز بیماری قرار دارند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
این روزها دقیقاً استان هایی کرونای شانزیاد شده که مشکل بیکاری دارند آب ندارند برق ندارند گرمای هوای شان تا50درجه است و ممکن است اعتراض کنند و کرونا بهانه خوبی است که بیرون نیایند و اعتراض نکنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار