کد خبر: 1007221
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:
سردار علی محمد اکبری گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه های مختلف عمرانی و سازندگی اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام داده که مهم ترین آن محرومیت زدایی بوده است.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در  نشست، کارنامه قرارگاه در موضوع محرومیت زدایی را قابل قبول دانست و گفت: ما می‌بینیم که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حوزه‌های مختلف عمرانی و سازندگی اقدامات قابل توجهی انجام داده و در حال حاضر بیش از 280 پروژه بزرگ در کشور را در دست اجرا دارد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری افزود: هر جایی که قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه وارد شده برکات بسیار زیادی برای مردم منطقه داشته است، هرچند ظاهر کار قرارگاه سازندگی است؛ اما در حوزه‌های مختلفی به مردم منطقه محل اجرای پروژه ها خدمات‌رسانی کرده اند.

وی، دلیل عدم ورود جدی قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های بزرگ استان چهارمحال و بختیاری را کوتاهی های صورت گرفته از سوی مدیران استان دانست و افزود: در سه سال گذشته نمایندگانی از قرارگاه در استان حضور یافتند؛ ولی به دلیل عدم هماهنگی بین مدیران استانی موفق نشدیم از ظرفیت این قرارگاه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توجه به محرومین، از فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خواست اجرای چند پروژه بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری را برعهده بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر