کد خبر: 1007214
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان :
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی : امکان مشارکت مردم در طرح های عمرانی وفرهنگی بقاع و اماکن مذهبی از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به  نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام توسلی  اظهار داشت: به منظور تسهیل در جهت جذب مشارکت های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش در حوزه امور عمرانی بقاع متبرکه، امکان واریز نذورات مردمی جهت پروژه های احداث، تعمیر و مرمت و یا تکمیل بقاع متبرکه امامزادگان استان اصفهان ، از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب فراهم شده است.

 رئیس اداره اوقاف  و امور خیریه  شهرستان ناحیه یک اصفهان  بیان کرد: در این راستا برای هر بقعه متبرکه در سطح استان، یک شماره کارت عضو شبکه شتاب با قابلیت اتصال به سامانه جامع بقاع متبرکه و موقوفات استان اختصاص یافته است.

 وی ادامه داد: این شماره حساب جهت جذب نذورات ویژه فعالیت های عمرانی، فرهنگی و ... اختصاص یافته و متقاضیان مشارکت در این امر خداپسندانه، می توانند به راحتی با استفاده از کلیه سامانه های اینترنتی، اپلیکیشن های داخلی و دستگاه های خودپرداز در اجرای پروژه های عمرانی بقاع متبرکه استان اصفهان  سهیم باشند.

حجه الاسلام توسلی  افزود: هم استانی های عزیز می توانند، در صورت تمایل برای شرکت در این امر خیر، با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها یا بقاع متبرکه استان، شماره کارت عمرانی بقاع متبرکه را دریافت کنند.

 گفتنی است در سایت https://esfahan.oghaf.ir/SitePages/view-2247.aspxتمام شماره کارت های بقاع درج شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر