کد خبر: 1007046
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد درآمد پایدار و اشتغالزایی و حرفه‌آموزی برای زندانیان باید در اولویت انجمن حمایت از زندانیان مراغه قرار گیرد.

حمید شکری  در جلسه انتخاب بازرسان جدید انجمن حمایت از زندانیان مراغه اظهار داشت: مراغه یکی از شهرستان های با پتانسیل بالا در زمینه فعالیت سازمان های مردم نهاد است که نمونه آن را در دوران کرونا شاهد بوده و هستیم.
وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان مراغه در طول سال ها فعالیت خود اقدامات خوبی انجام داده و در این راستا تداوم ارتباط با خیران و استفاده بیشتر از ظرفیت آن ها بسیار ضروری و مهم است.
وی به ارایه خدمات به زندانیان شهرستان های همجوار اشاره کرد و گفت: تشکیل نمایندگی و استفاده از ظرفیت خیران دیگر شهرستان های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مراغه می تواند در رفع برخی از کاستی ها تاثیر گذار باشد.


دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه اقدامات انجمن حمایت از زندانیان مراغه را در سطح کشور بی نظیر عنوان کرد و گفت: همراهی مردم و خیران و اعضای هیات مدیره در این این انجمن ستودنی و قابل تقدیر است.
نادر نمی گفت: در حال حاضر قسمتی از درآمد انجمن توسط خیران و کمک های مردمی و قسمتی توسط خود انجمن و فعالیت های درآمدزایی تامین می شود.
وی افزود: داشتن درآمد پایدار در اولویت هیات مدیره انجمن قرار دارد و در این راستا در آینده نزدیک طرح های خوبی آغاز خواهد شد.
وی گفت: خدمات پس از اتمام زندان، حمایت از خانواده های زندانیان، توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه و کمک هزینه های درمانی و تحصیلی به خانواده ها و خود زندانیان از جمله مواردی است که از سوی انجمن حمایت از زندانیان مراغه انجام می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر