کد خبر: 1006947
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رپورتاژ آگهی/ امروزه شرکت ها، تولید کنندگان و پیمانکاران زیادی در زمینه صنعت ساختمان فعالیت می کنند و با وجود رقابت شدید بین آن‌ها، دیگر تنها تولید محصولات یا ارائه خدمات باکیفیت نمی تواند موفقیت شما را تضمین کند. با توجه به اینکه هدف نهایی در این صنعت، فروش محصول و یا خدمات به مشتریان است، اگر نتوانید به خوبی محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و فروش مناسبی نداشته باشید، قادر نخواهید بود به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهید. در ادامه قصد داریم به اهمیت بازاریابی در صنعت ساختمان و خدمات شرکت پرشین سازه در این حوزه بپردازیم.

بانک اطلاعات ساختمان/ اطلاعات ساختمان های در حال ساخت

اهمیت بازاریابی در صنعت ساختمان

فرض کنید شما یک تولید کننده یا فروشنده شیرآلات و یا مصالح ساختمانی هستید که برای فروش محصولات خود، نیاز به اطلاعات پروژه های در حال ساخت در شهر تهران دارید. آیا می توانید در سطح شهر گردش کنید و هر جا یک ساختمان نیمه کاره مشاهده کردید با کارفرمای آن صحبت نمایید؟ علاوه بر این، فضای کسب و کار از حالت سنتی خارج شده و تبلیغات و بازاریابی تا میزان زیادی در فضای مجازی و اینترنت انجام می‌شود و به نظر می رسد چاره‌ای جز ورود به این فضا نداشته باشید. بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه با ارائه خدمات مختلف، نیاز فعالان صنعت ساختمان را در حیطه بازاریابی و فروش بر طرف کرده است.

معرفی خدمات شرکت پرشین سازه

بازار صنعت ساختمان در ایران بسیار گسترده است و اگر آن را به یک گنج یا معدن طلا تشبیه کنیم، شما به یک نقشه راهنما نیاز دارید تا بتوانید محل طلا را پیدا و از آن استخراج کنید.

به عنوان مثال فرض کنید شرکت شما در زمینه طراحی داخلی و در محدوده تهران فعالیت می کند. چه راهی برای معرفی خود به صاحبان پروژه‌های ساختمانی در نظر گرفته اید؟ شما می توایند از تبلیغات تلویزیونی استفاده کنید که قطعا هزینه بالایی دارد یا می توانید از بیلیوردهای تبلیغاتی استفاده نمایید که شاید تنها تعداد محدودی از افراد به آن توجه کنند و از بین آن‌ها تعداد اندکی مرتبط با پروژه‌های ساختمانی باشند؛ اما اگر شما به اطلاعاتی مانند شماره تماس سازنده و آدرس پروژه های ساختمانی در تهران دسترسی داشته باشید، چه می‌شود؟ بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، می توانید به صورت مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنید؛ این همان کاری است که بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه برای شما انجام می دهد.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه

شرکت پرشین سازه فعالیت خود را از سال 1386 با هدف ارائه اطلاعات و خدمات جهت سهولت و افزایش بازاریابی و فروش محصولات صنعت ساختمان شروع کرده است. این شرکت با ارائه خدمات بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، سئو و غیره با رویکرد صنعت ساختمان به مشتریان خود کمک کرده است تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

برخی از خدمات این شرکت شامل موارد زیر است:

بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه
سازه افزار (سایت‌ نیازمندی صنعت ساختمان)
سازه ادز (بستری برای دیده‌ شدن در موتورهای جستجو و شبکه‌‌ های اجتماعی)
پنل ارسال پیامک
پروژه های بازاریابی شده
آموزش بازاریابی
نصب و توزیع اوراق تبلیغاتی مانند کاتالوگ، کارتن ‌پلاست و بنر در محل ساختمان‌های در حال ساخت
پنل ثبت مذاکرات
ارائه اطلاعات مناقصات ساختمانی و مزایدات ساختمانی سراسر کشور

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه

در دنیای امروز که از آن با عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، فضای رقابتی نسبت به گذشته بزرگ‌ تر و پیشرفته‌ تر شده است؛ فروش و بازاریابی محصولات و خدمات مثل گذشته نیست و دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. صنعت ساختمان هم از این موضوع مستثنا نیست و حتی در مواردی به دلیل گستردگی خدمات و پروژه‌ها، دستخوش تحولات بیشتری نیز شده است.

بانک اطلاعات ساختمان/ اطلاعات ساختمان های در حال ساخت

دستیبابی به اطلاعات مفید و کاربردی نقش مهمی در بازاریابی موثر و فروش بیشتر در این صنعت ایفا می‌کند تا جایی که امروزه اطلاعات یکی از سرمایه‌های فعالان این حوزه تلقی می‌شود. اما به دست آوردن این نوع اطلاعات به سادگی نیز امکانپذیر نیست و نیاز به دانش تخصصی، هزینه و صرف وقت زیاد است که شاید از توان همه شرکت‌ها خارج باشد. یکی از ابزارهایی که می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند، دستیابی به بانک اطلاعات ساختمان ‌های در حال ساخت است.

بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه با جمع ‌آوری بیش از 22500 پروژه و ارائه اطلاعات دقیق و به ‌روز ساختمان‌ های در حال ساخت، اولین و جامع ‌ترین بانک اطلاعات ساختمان در سطح تهران و حومه است. این اطلاعات شامل شماره تماس سازنده، مرحله کار، آدرس پروژه، تصویر پروژه، تعداد طبقات و واحدها، متراژ، نقشه گوگل ‌مپ و غیره است.

بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه حاصل تلاش بیش از یک دهه متخصصان این شرکت است که با ایجاد ارتباط بین فروشندگان محصولات ساختمانی و سازندگان، موفق به ایجاد تحول بزرگی در صنعت ساخت و ساز شده است. این شرکت اطلاعات پروژه‌ های در حال ساخت را به صورت روزانه از سطح شهر جمع ‌آوری کرده و به ‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد.

 بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه جامع ‌ترین و به روزترین بانک اطلاعات ساختمانی بوده که اطلاعات پروژه ‌های در حال ساخت تهران، کرج و دیگر شهرهای اطراف آن را به‌ صورت دقیق از مرحله تخریب تا پایان کار، با کلیه جزئیات در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما با استفاده از این بانک به ‌راحتی و بدون صرف هزینه و وقت زیاد به شماره تماس سازندگانی که در سطح شهر تهران و حومه در حال ساخت پروژه‌های ساختمانی هستند، دسترسی پیدا کنید.

مجموعه پرشین سازه به‌ واسطه سابقه کافی و آشنایی کامل به فرآیند جمع آوری و آنالیز اطلاعات، موفق به کسب جایگاه اول بانک ‌های اطلاعاتی ساختمانی کشور شده است. بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه برای دستیابی سریع تر و مطمئن تر شما به اهداف خود، خدمات متعدد دیگری نیز در کنار بانک اطلاعات ساختمانی خود ارائه کرده است. به عنوان مثال پنل ارسال پیامک قدرتمند این شرکت به شما امکان می دهد تا به راحتی و با هزینه کم از طریق ارسال پیامک انبوه ارتباط گسترده تری با مشتریان خود داشته باشید.

معرفی سازه ادز

سازه ادز به شما امکان می دهد تا محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی معرفی کنید و با جذب مشتریان جدید به کسب و کار خود رونق بخشید و به رشد و توسعه آن کمک کنید.

بسیاری از شرکت‌های حوزه ساختمان با وجود داشتن محصولات با کیفیت و ایده‌های خلاقانه، به دلیل نداشتن تخصص در دنیای دیجیتال، نتوانسه اند محصولات خود را به خوبی در فضای مجازی ارائه دهند. اما سازه ادز این کار را برای شما آسان کرده است و با توجه به نیازهایتان، طراحی سایت شما را بر عهده می‌گیرد و با ایجاد محتوای مناسب و مرتبط با زمینه‌ کاریتان، ارتباط خوبی بین شما و مخاطبانتان ایجاد می‌کند. سپس با استفاده از دانش سئو به شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری کسب کنید و در نتیجه، افراد بیشتری از سایت شما بازدید می کنند و بیشتر دیده می شوید. علاوه بر این، سازه ‌ادز به شما کمک می کند تا از طریق بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، فروش بیشتری داشته باشید.

معرفی سازه افزار

وب سایت سازه افزار یک رسانه گسترده و موثر برای تبلیغات در صنعت ساختمان است که به شما کمک می کند تا بهترین و اثربخش ترین تبلیغات را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن داشته باشید.

 در واقع سازه افزار پل ارتباطی میان فروشندگان و فعالان صنعت ساختمان با مشتریان این نوع از محصولات و خدمات است؛ چرا که بخشی قابل توجهی از بازدید کننده های سازه افزار سازندگان و یا کارفرمایان پروژه‌های در حال ساخت هستند.

روش فعالیت سازه افزار به این صورت است که فروشندگان با معرفی محصولات و خدمات خود در این سایت، در گوگل بهتر دیده می شوند و بازدید کننده های دائمی سازه افزار، محصولات آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

نتیجه گیری و جمع بندی

امروزه رقابت شدیدی بین شرکت ها، تولید کنندگان و پیمانکاران فعالی در زمنیه ساخت و ساز وجود دارد و برای موفقیت، تنها ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، کافی نیست. علاوه بر این، فضای کسب و کار از حالت سنتی خارج شده و تبلیغات و بازاریابی تا میزان زیادی در فضای مجازی و اینترنت انجام می‌شود.

شرکت پرشین سازه با ارائه خدمات مختلف مانند بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه، سازه افزار، سازه ادز و دیگر خدمات خود، نیاز فعالان صنعت ساختمان را در زمینه بازاریابی و فروش بر طرف کرده است. این شرکت با ارائه خدمات بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، سئو و غیره با رویکرد صنعت ساختمان به مشتریان خود کمک کرده است تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار