کد خبر: 1006799
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم از آغاز فعالیت «سمفا» با ۴۶۴ سالن سینما خبر داد و توضیح داد ۲۰۱ سینما با ۴۶۴ سالن به این سامانه وصل شده‌اند.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم با اشاره به اینکه ۲۰۱ سینما با ۴۶۴ سالن به «سمفا» متصل شده‌اند، گفت: در سال گذشته این سینما‌ها نود و دو درصد از فروش سینمای ایران را داشته‌اند و تمام این سینما‌ها در حال حاضر به سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) متصل هستند.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم ادامه داد: با توجه به آنکه بازگشایی سینما‌ها امری داوطلبانه است در شروع به کار مجدد سینما‌ها احتمالاً تعدادی از سینما‌ها و سالن‌ها فعال نخواهند بود، پیش بینی می‌شود سایر سینما‌ها و سالن‌های نمایش فعال نیز در چند روزه آینده به ترتیب درخواستشان به سامانه فروش سمفا ارائه شود و مشکلی برای بلیت فروشی نداشته باشند.

فرجی با اشاره به اسامی فروشنده‌های برخط گفت: این فروشنده‌ها عبارتند از آپ، ایرانتیک، سینما بلیت و سینماتیکت، که مخاطب می‌تواند از هر یک از این ۴ سامانه، بلیت خود را خریداری کند. در چنین شرایطی رقابت این سامانه‌ها نهایتاً به نفع فیلم، سینمادار و مخاطب خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار