کد خبر: 1006778
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: از برگزاری تورهای صنعتی با هدف آشنایی واحدهای تولیدی با دانش روز دنیا در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد اهلی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: صنعتگران و تولید کنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه خود بازدید کرده و در جریان آن به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

وی ادامه ‌داد: با حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در تورهای صنعتی، علاوه بر آشنایی آنها با راهکارهای موفقیت آمیز در حیطه کاری خود، زمینه ایجاد تبادل‌نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی مدیران و صاحبان صنایع نیز فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل استفاده از تجربیات شخصی برای  پیشرفت یک واحد صنعتی را غیرممکن دانست و افزود: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کرده و باعث پیشرفت و موفقیت شود.

اهلی با بیان اینکه تورهای صنعتی به دو صورت تورهای داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود، بیان‌کرد:  این تورها شامل بازدید از واحدهای موفق داخلی و نیز شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی داخلی و خارجی خواهد بود.

وی درباره هزینه برگزاری این تورها افزود: به منظور تشویق تولیدکنندگان جهت حضور در این تورها، هزینه تور تا سقف 70 درصد توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری 6 تور صنعتی با حضور فعال بیش از 100 نفر از واحدهای صنعتی در سال 98 خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون تعداد 75 تور صنعتی با مشارکت بیش از 1500 نفر از مدیران واحدهای صنعتی، اصحاب رسانه و متخصصان دانشگاهی در استان برگزار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر