کد خبر: 1006740
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
یک عضو شورای اسلامی شهر تایباداظهارکرد:
عضو شورای اسلامی شهر تایبادگفت: در حال حاضر یک سری مشکلات در این منطقه وجود دارد که نیاز به بررسی و پیگیری است تا بتوان با رفع کردن آن‌ها گامی موثر در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و هنری تایباد برداشت.

شیراحمد جهانی اظهار کرد:بارفع مشکلات در گذرگاه مرزی دوغارون سبب توسعه اقتصادی در این شهرستان می‌شود؛ گفت: در حال حاضر یک سری مشکلات در این منطقه وجود دارد که نیاز به بررسی و پیگیری است تا بتوان با رفع کردن آن‌ها گامی موثر در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و هنری تایباد برداشت.

جهانی یکی ازاعضای شورای اسلامی شهر تایبادبیان داشت : شهرستان تایباد به دلیل موقعیت استراتژیک مرزی بودن و همجواری با کشور افغانستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که اگر در مسیر درستی هدایت شود سبب توسعه اقتصادی می‌شود.

وی با اشاره به اهم این مشکلات افزود: از ظرفیت مرز دوغارون باید برای مراودات فرهنگی و ورزشی با کشور افغانستان بهره‌مند شد، با این مراودات اتفاقات خوبی در فرهنگ و هنر و ورزش این شهرستان خواهد افتاد علاوه بر آن این حوزه به کشورهای دیگر بیشتر معرفی خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد: ملاقات با وزیر اقتصاد برای ورود ادوات بابت آسفالت برای شهرداری تایباد با عمر پنج سال از دیگر مشکلاتی است که نیازمند بررسی توسط نماینده مردم است.

این عضو شورای شهر تایباد بیان کرد: مشارکت و تحویل زمین جهت سرمایه‌گذاری شهرداری تایباد در منطقه ویژه برای درآمد پایدار، زمین برای احداث اداره محیط زیست شهرستان، زمین برای نصب و جابه‌جایی وسایل اندازه‌گیری هواشناسی تایباد از منابع طبیعی در اطراف شهر و تامین زمین برای احداث ساختمان درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی از دیگر مشکلاتی است که نیازمند پیگیری در این منطقه مرزی به شمار می‌رود.

جهانی اظهار کرد: همچنین در جلسه مشترکی که با مدیر کل راه و شهرسازی استان با حضور فرماندار شهرستان، شهردار و شورای شهر تایباد در مشهد برگزار شد، مشکلات این شهرداری مطرح گردید که امید است پیگیری شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار