کد خبر: 1006714
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:
سرهنگ" حسین ترکیان" از دستگیری زن دعانویسی که به بهانه بخت گشایی از دختران دم بخت کلاه برداری می کرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، با بیان این خبر اظهار داشت: ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر، در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاه برداری  از آنان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، زنی دعانویس و رمال به بهانه بخت گشایی، دختران دم بخت را جذب کرده و مبالغ قابل توجهی را از آنان اخذ و با این شیوه از آنان کلاه برداری می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: ماموران پس از تکمیل تحقیقات با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل فرد مذکور شده و ضمن دستگیری متهم،  اقلام و ادوات مربوط به رمالی و دعانویسی را کشف کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه تا کنون 2 نفر از شاکیان به پلیس آگاهی  مراجعه کردند گفت: این افراد در تحقیقات صورت گرفته عنوان کردند که برای بخت گشایی، هر کدام مبلغ 70 میلیون ریال به متهم پرداخت کرده بودند که فرد مذکور پس از دریافت وجه دیگر پاسخگوی آنان نبوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح زن دعانویس و رمال به بزه انسابی خود گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر قانون رمالی و دعانویسی جرم بوده و با متخلفان برخورد می شود اظهار داشت: این گونه اقدامات بیشتر جنبه کلاه برداری دارد و شهروندان بایستی از مراجعه به افراد مذکور خودداری کرده و در صورت مشاهده موضوع را ازطریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار