کد خبر: 1006707
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
اعتراض چهره‌ها به عدم تخصیص بودجه ارزی صداوسیما
بیانیه جمعی از اصحاب، فعالان و چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای، اساتید دانشگاه‌ها، نمایندگان مجلس و صاحب‌نظران حوزه روابط بین‌الملل در خصوص لزوم رفع سریع موانع پرداخت بدهی ارزی انباشت شده صداوسیما، منتشر شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  ضرورت تخصیص و تزریق بودجه ارزی رسانه‌ملی از سوی نهاد‌های ذیربط اجرایی در کوتاه‌ترین زمان و برقراری هر چه زودتر ارتباط فرکانسی شبکه‌های الکوثر و سحر اردو که در روز‌های گذشته به همین سبب از سوی ماهواره‌های یوتل‌ست و پاک‌ست قطع شدند، همچنین برقراری مجدد موج اف. ام رادیو دری در افغانستان از جمله مطالباتی است که تأییدکنندگان بیانیه ذیل خواستار آنند. در این بیانیه بر نقش استراتژیک رسانه‌های برون‌مرزی صداوسیما تأکید و بی‌توجهی به آن، بی‌تدبیری و بی‌توجهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و گناهی غیر قابل بخشش خوانده شده است. بخشی از متن بیانیه که توسط بیش از ۱۱۰ شخصیت و چهره سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و... به امضا رسیده، به این شرح است:

ما به عنوان جمعی از اهالی رسانه و اساتید دانشگاه و کارشناسان و فعالان سیاسی و اجتماعی نسبت به «قطع پخش شبکه‌های الکوثر و سحر اردو از ماهواره‌های یوتل‌ست و پاک‌ست، همچنین توقف پخش رادیو دری از موج اف. ام در افغانستان به علت بدهی ارزی» به شدت متأسف بوده از همه دستگاه‌های مسئول مصرانه می‌خواهیم بدون فوت وقت و به منظور جلوگیری از ضایعه جبران‌ناپذیر از دست رفتن مخاطبان وفادار این شبکه‌ها که به منزله سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی به شمار می‌روند و سال‌ها مشتاقانه و به عشق انقلاب اسلامی برنامه‌های شبکه‌های برون‌مرزی را دنبال کرده‌اند، نسبت به رفع مشکلات ارزی معاونت برون‌مرزی اقدام کنند. - بدون شک هرگونه تعلل و کوتاهی در این امر مهم، در وهله نخست «بی‌دفاع شدن کشور در برابر جنگ نرم جهانی و منطقه‌ای دشمن» را در پی خواهد و در مراحل بعد به «خالی شدن پشت جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت» و «واگذاری میدان به دشمنان و رقبا» منجر خواهد شد. یک بار دیگر نسبت به بی‌تدبیری و نگاه حاشیه‌ای به رسانه‌های برون‌مرزی ابراز نگرانی کرده، هشدار می‌دهیم که استمرار چنین نگاهی به منزله بی‌توجهی به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و هزاران شهید جبهه و مقاومت و در صدر آن‌ها سردار دل‌ها و نگین شهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی محسوب می‌شود. کوتاهی و تعللی که به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده، از سوی وفاداران و دلسوزان انقلاب اسلامی در ایران و جهان پذیرفتنی نیست و به منزله گناهی غیرقابل بخشش است.

در لیست امضاکنندگان نام افرادی، چون دکتر غلامعلی حداد عادل، سید محمد حسینی، دکتر شهاب اسفندیاری، مسعود بصیری، نادر طالب‌زاده، دکتر محمدحسین ساعی و چهره‌های فرهنگی و سیاسی دیگر به چشم می‌خورد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
باسلام
باتوجه به روند زادوولد درکشور ورو به پیری رفتن جامعه ایران بنظر میرسد مجلس باید به این موضوع ورود کند وبرای فرزندان تشویق در نظر بگیرد بدین صورت که فرزند اول مبلغ یارانه عادی را دریافت کند فرزند دوم دوبرابر وفرزند سوم سه برابر وبدین ترتیب هر چه تعداد فرزندان زیاد شود به همان نسبت یارانه آنها افزایش یابد تا کشور از این وضعیت خارج شود .حذف یارانه نوزادان عینا اجرای اهداف دشمنان این سرزمین است وبس حالا به هر بهانه ای که میخواهد باشد.!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار