کد خبر: 1006556
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
سه سارق مسلح که در پوشش مأمور دولتی از منازل شمال تهران سرقت می‌کردند دستگیر شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سی‌ام فروردین امسال مردی درتهران به کلانتری‌۱۲۴ قلهک رفت و از سه‌مرد ناشناس به اتهام سرقت وسایل خانه‌اش شکایت کرد.

شاکی گفت: در خانه‌ام حوالی خیابان دروس نشسته بودم که زنگ خانه‌ام به صدا در آمد. پشت در مردی خودش را مأمور اداره دولتی معرفی کرد و از من خواست در را باز کنم. وقتی در را باز کردم ناگهان سه‌مردی که نقاب به صورت داشتند، وارد خانه‌ام شدند و پس از تهدید با سلاح سرد دست و پای مرا با طناب بستند. سارقان در ادامه کارت‌های بانکی، ۱۵‌برگ چک در مجموع به مبلغ یک‌میلیارد تومان، شش‌دستگاه موبایل و ۴۰‌میلیون تومان وجه نقد، لپ‌تاپ و تعدادی ارز‌های خارجی سرقت کردند و از محل گریختند. پس از فرار سارقان با زحمت زیاد دست و پایم را باز کردم و خودم را به اداره پلیس رساندم.

با طرح این شکایت پرونده برای رسیدگی به دستور قضایی در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در بررسی‌های میدانی دریافتند، سه‌سارق با موتور سیکلتی در پوشش مأمور دولتی وارد خانه شاکی شده و پس از سرقت اموال از آنجا گریخته‌اند.

مأموران در تحقیقات بعدی چهره دو نفر از سارقان را هنگام برداشت پول از حساب شاکی که دوربین‌های مداربسته ضبط کرده‌بودند، شناسایی کردند که مشخص شد دو سارق به نام‌های بهرام و سلیم از متهمان سابقه دار هستند که قبل از این چند باری به اتهام سرقت دستگیر شده و به زندان رفته‌اند.

بدین ترتیب با شناسایی متهمان مأموران پلیس موفق شدند در گام نخست بهرام را در مخفیگاهش حوالی میدان بهاران شناسایی و بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها به سرقت از خانه شاکی با همدستی سلیم و هادی اعتراف کرد.

وی گفت: مدتی قبل خانه شاکی را شناسایی کردیم و زیر نظر گرفتیم تا اینکه روز حادثه به عنوان مأمور دولتی سه‌نفری وارد خانه او شدیم و پس از اینکه دست و پای او را با طناب بستیم اموالش را سرقت کردیم. پس از سرقت اموال را به فردی به نام هانی فروختیم و پول آن را بین خودمان تقسیم کردیم.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: پس از اعتراف متهم، مأموران پلیس دو همدست وی را بازداشت کردند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کردند و به دستور قضایی روانه زندان شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
چیزی به اسم درب یا قفل ضد سرقت وجود نداره چون فقط قفل هستش که باید قابل باز شدن با شاه کلید، تخریب شدن از طریق توپی زنی و دیلم زنی نباشه تا هیچ سارقی از درب نتونه وارد بشه.

از هر فروشنده ای که ادعا میکنه درب یا قفل ضد سرقت میفروشه بخواهید زیر همون فاکتور فروش بنویسه که هیچ دزدی با هیچ روشی نمیتونه از اون قفل یا درب عبور کنه. البته فقط کمی عقب بایستید چون فوری یا با دعوا پرتتون میکنه بیرون یا خیلی صبور باشه، با عصبانیت میگه، این دربها یا قفلها فقط تاخیر میندازن وگرنه دزد اگر بخواد بره داخل میره؟؟!!! حالا یکی نیست بپرسه پس چرا میگید درب ضد سرقت یا قفل ضد سرقت وقتی دزد اگر بخواد بره داخل میره؟؟!!!

پس یادتون باشه، اگر فقط قفل ضد دیلم باشه، ورود سارق را از هر طریقی که تصور کنید، بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای غیر ممکن میکنه و فقط باید سارق با خودش فرز بیاره و کل درو ببره که همه میدونن هیچ سارقی همچین کاری نمیکنه مگر خونه جایی باشه که صدای فرز به جایی نرسه. پس یادئتون باشه که اگر قفل ضد دیلم روی در ندارید، در واقع درو گذاشتید که گربه تو خونه نیاد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار