کد خبر: 1006540
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
روزنامه شرق و روزنامه اعتماد روز پنج‌شنبه در صفحه اول دو یادداشت متفاوت را منتشر کردند که نویسنده هر دو یادداشت، شخصی به نام «کامیل احمدی» است.

به نوشته مشرق، «کامیل احمدی» یک دوتابعیتی (ایرانی-انگلیسی) است که در پوشش کارشناس با رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال، صدای امریکا، من و تو، رادیو فردا و دویچه وله همکاری می‌کند. وی در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به عنوان خبرنگار با شبکه بی بی سی فارسی همکاری داشته است. این فرد دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی، چندین مرتبه در موضوعات مختلف زنان از قبیل ازدواج سفید و ازدواج دختران در سنین کم در برنامه‌های بی بی سی حضور داشته است. ازدواج سفید در ایران، ازدواج دختران در سنین کم، صیغه و صیغه محرمیت در ایران، زباله‌گردی کودکان در تهران، همجنس بازان، هویت و قومیت در ایران از جمله موضوعاتی است که این عنصر دوتابعیتی روی آن تمرکز کرده است. مسائلی که در حوزه سبک زندگی، مسائل اجتماعی و حتی مسائلی با پیوست امنیتی است. کامیل احمدی علاوه بر همکاری ویژه با رسانه‌های معاند، ارتباطات ویژه‌ای نیز با برخی سازمان‌های بین المللی دارد. رسانه‌های اصلاح طلب نیز در نقش یار کمکی با وی همکاری می‌کنند. احمدی در سال‌های اخیر ضمن ارتباط گیری با برخی مسئولان (در معاونت امور زنان ریاست جمهوری و فراکسیون امید و فراکسیون زنان مجلس دهم و شورای شهر پنجم و شهرداری اصلاح طلب تهران) در پی آن بوده است تا مسیر تصویب کنوانسیون‌های مسئله دار خارجی- از جمله قانونی کردن افزایش سن ازدواج در ایران - را هموار کند.

کامیل احمدی در سایت شخصی خود تصریح کرده که دوره‌های «لابی گری و تأثیرگذاری بر سیاست‌ها و سیاستمداران» را در مؤسسه MDF هلند گذرانده است، در سایت مؤسسه ام دی اف مشخص است که این مرکز زیر مجموعه بنیاد برانداز هیفوس قرار دارد، به عبارتی کامیل احمدی یک نفوذی آموزش دیده تحت نظر بنیاد ضدایرانی هیفوس است. حال سؤال اینجاست که این عنصر دوتابعیتی و آموزش دیده در مراکز ضدایرانی در روزنامه‌های اصلاح طلب چه می‌کند؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار