کد خبر: 1006508
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
معاون برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) :
معاون برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: ۱۰ درصد پروژه‌های کشوری این قرارگاه با مبلغ نزدیک به ۲۳۰ هزار میلیارد ریال در استان خراسان رضوی در دست احداث و اجراست.

جواد زارع‌ پور افزود: ۷۲ فقره از این پروژه‌ها در شهر مشهد به بهره برداری رسیده و هشت پروژه دیگر نیز در دست اجراست.
وی بیان کرد:  در این پروژه‌ها نزدیک به سه هزار نفر به صورت مستقیم مشغول کار شده‌اند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به برخی از پروژه‌های استانی این قرارگاه گفت: یکی از این پروژه ها احداث ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال گاز از سرخس به درگز، احداث ۳۰۰ کیلومتر راه آهن در چند مسیر منتهی به شهر مشهد و همچنین احداث و بهره ‌برداری از ۵۸ کیلومتر از خطوط ۲، ۳ و ۴ قطار شهری مشهد است.
وی تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان خراسان رضوی نیز تاکنون ۳۱۹ پروژه شامل آب رسانی، آبخیزداری، احداث غسالخانه، مسجد و مدرسه اجرا شده است.
زارع پورابراز کرد: همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ فعالیت اجتماعی با موضوع محرومیت زدایی شامل تامین پوشاک، تجهیز مدارس و تهیه جهیزیه نوعروسان در مناطق محروم این استان انجام شده است.
وی گفت: هشت پروژه مانده این قرارگاه در شهر مشهد نیز تا سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سفر ۲ روزه به مشهد، از پروژه‌های عمرانی این قرارگاه بازدید و با مسوولان استان خراسان رضوی و مدیران شهری مشهد دیدار کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار