کد خبر: 1006488
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا خبر داد.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از پرداخت آخرین مرحله تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا خبر داد و گفت: پرونده این تسهیلات بسته شد.
سرويس جامعه جوان آنلاين:  حسین میرزایی افزود: آخرین مرحله پرونده پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت کرونا در روز ۲۲ خرداد ماه با پرداخت ۸۶۷ هزار و ۲۵ خانوار بسته شد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا اظهار داشت: در مجموع تاکنون به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار یارانه‌بگیر تسهیلات حمایت از شرایط کرونا به مبلغ یک میلیون تومان پرداخت شده است که این رقم ۸۷ درصد از خانوار‌های یارانه بگیر ماهانه کشور را تشکیل می‌دهند.

میرزایی افزود: آخرین مرحله پرداخت تسهیلات کرونایی به مبلغ یک میلیون تومان در ۲۲ خرداد واریز شد که در این مرحله ۸۶۷ هزار و ۲۵ خانوار این تسهیلات را گرفتند.

وی در مورد بازپرداخت تسهیلات گفت: بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا که در سه مرحله پرداخت شد از تیرماه ۹۹ شروع می‌شود و اقساط آن ماهانه ۳۵ هزار تومان و ۱۰۰ تومان از یارانه ماهانه افراد کسر می‌شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۰ ماهه خواهد بود (کارمزد تسهیلات یک میلیونی طی دو و نیم سال ۵۳ هزار تومان است).

میرزایی گفت: بانک‌های عامل از ماه آینده اقساط تسهیلات یک میلیونی را طی هماهنگی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها از یارانه ماهانه افراد کسر کرده و به حساب تسهیلات پرداختی منظور می‌کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار