کد خبر: 1006464
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
نشریه بیلد آلمان مدعی شد قرار است بازی‌های باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون برگزار شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دیدار برگشت بارسلونا و ناپولی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا در نوکمپ برگزار نخواهد شد. بلکه این بازی به میزبانی لیسبون خواهد بود. به نوشته نشریه بیلد آلمان دیگر بازی‌های باقی مانده این مرحله نیز در چنین شرایطی قرار دارند. یعنی بایرن-چلسی، منچسترسیتی-رئال مادرید و یوونتوس-لیون هم در این شهر پرتغال بازی خواهند کرد.

لیسبون تنها میزبان هشت فینال نخواهد بود و بازی‌های باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی را هم میزبانی خواهد کرد.

این خبر که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است باعث شگفتی بارسا خواهد شد، چون این تیم پیش از توقف رقابت‌ها به خاطر بحران کورنا در سن پائولو (ورزشگاه ناپولی) بازی کرده بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اکنون ناپولی نه تنها تحت فشار هواداران آبی اناری‌ها نخواهد بود بلکه ممکن است به جای نوکمپ در ورزشگاه دیگری بازی برگشت را انجام دهد. این شرایط به نفع تیم ایتالیایی است.

تاکنون تیم‌های اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن، آتالانتا و لایپزیگ با پیروزی برابر لیورپول، دورتموند، والنسیا و تاتنهام به یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

یوفا قصد دارد بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان را در آگوست انجام دهد. همه چیز در جلسه هفته آینده این سازمان مشخص خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار