کد خبر: 1006414
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سخنگوی وزارت خارجه:
موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از احتمال تبادل بیشتر زندانیان بین ایران و آمریکا خبر داد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه از احتمال تبادل بیشتر زندانیان بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: ما قبلا اعلام آمادگی کرده ایم که بتوانیم در قالب‌های مختلف گروگان‌های ایرانی که در آمریکا هستند را آزاد کنیم و به کشور برگردانیم.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آن‌ها تعدادی زندانی امنیتی در کشور ما دارند که جرائم آن‌ها محرز است. از طرف دیگر ما سعی کردیم با توجه به حسن نیست برخی کشور‌ها و افراد از جمله سفیر سوئیس و دولت این کشور که پیشنهادی برای آزادسازی این افراد آوردند، جمهوری اسلامی ایران از بعد انسان دوستانه و انسانی به این تلاش‌ها توجه کرد و اقداماتی صورت گرفت.

وی افزود: اگر مجددا ببینیم که زمینه چنین مبادلاتی فراهم باشد یا بتوانیم بیگناهی شهروندان ایرانی از اتهام بی اساس و واهی دور زدن تحریم‌های آمریکا که تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی و بی پایه و اساسی است را ثابت کنیم، حتما تمام توان دیپلماتیک خود را به کار می‌گیریم که این عزیزان را آزاد کنیم و به خانواده هایشان بازگردانیم.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
خوش خیالی دولت تدبیر و امید و وزارت امور خارجه در زمینه ارتباطات مسالمت آمیز و دیپلماسی با دولت امریکا ، با تبادل زندانیان.....
زهی خیال باطل.......................
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار