کد خبر: 1006277
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی عنوان کرد:
دردیداری چهره به چهره و صمیمی، ایثارگران شهرستان باخرز مشکلات خود را با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مطرح کردند.

حجت الاسلام حسین معصومی سه شنبه 20 خرداد در سفر یک روزه به شهرستان باخرز با پنج تن از خانواده شهدا و ایثارگران در دیداری چهره به چهره مسائل و مشکلات این اسوه های صبر و مقاومت را مورد بررسی قرار داد.
مهمترین مشکلات مطرح شده دراین دیدارها کمیسیون پزشکی، برقراری کمک معیشت، واشتغال ایثارگران بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه این دیدارها با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت کنیم واز آنان الگو بگیریم.
وی در ادامه تاکید کرد: ایثارگران ولی نعمت ما هستند و وظیفه وجودی بنیاد شهید و امورایثارگران علاوه بر ترویج فرهنگ ایثاروشهادت خدمت خالصانه وبدون منت به ایثارگران است.
در این دیدار صمیمی، جانبازان غلام متین زاده، علی اصغرطالب، غلامحسین پارسا، برادر شهید بسم اله الیاسی مقدم و همسر جانباز متوفی رمضان شفیعی مشکلات خود را با مدیر کل بنیاد خراسان رضوی در میان گذاشتند.
گفتنی است؛ در حال حاضر بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان باخرز پرونده 150 شهید، 318 جانباز و 10 آزاده را تحت پوشش خود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار