کد خبر: 1006258
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی :
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مطالبات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران این استان با ارائه اسناد درمانی آنان به روز پرداخت می‌شود.

جواد غلامپورافزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ میلیارد ریال بابت مطالبات درمانی بیمه دی در زمینه بیمه تکمیلی ایثارگران پرداخت شده و وضعیت پرداختی آن به مراکز درمانی طرف قرارداد و ایثارگران نسبت به گذشته بهبود یافته است.

ویاظهارکرد: زمان انتظار برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و تشخیصی و داروخانه‌های این استان برای دریافت مطالبات درمانی ایثارگران از شرکت بیمه‌گر به چهار ماه کاهش یافته است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۱۷۰ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط شامل پدر، مادر و فرزند شهید و اعضای خانواده تحت تکفل جانبازان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دارند.

وی افزود: جمعیت ایثارگران زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان ۳۱۴ هزار نفر است که از این تعداد ۱۰۸ هزار نفر زیرپوشش بیمه پایه درمان و ۱۷۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار دارند و بقیه آنان نیز به صورت شخصی یا به وسیله سایر نهادها بیمه شده‌اند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار