کد خبر: 1006246
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
پیگیری افراد خاطی در پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای کمیسیون عمران با جدیت کم کاری‌ها در پروژه‌های عمرانی شهرداری را تا زمان مشخص شدن افراد خاطی و حل مشکل پیگری می‌کند.

 عبدالله‌ تقی‌پور در جلسه کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه هوشمندسازی از اولویت های شورای پنجم است، اظهار داشت: امسال نیز در زمینه هوشمندسازی کنترل ترافیک تبریز ، ۱۲ میلیارد تومان‌ اختصاص یافته تا همانند سایر نقاط دنیا به سمت هوشمندسازی کنترل ترافیک حرکت کنیم.

وی با اشاره به مشخص شدن کاربرد‌های بسیار بالای تکنولوژی  در زمان شیوع کرونا گفت: در بحث کرونا لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های هوشمند و کارایی آنها مشخص و معلوم شد که با همت‌ اندکی می‌توان از هوشمندسازی و تکنولوژی‌  بهترین استفاده را کرد.

تقی‌پور با تاکید بر پیگیری‌های مستمر‌ کمیسیون  عمران حمل و نقل و ترافیک در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرداری گفت: کمیسیون  عمران به سادگی از کنار کم کاری ها عبور‌ نمی‌کند و به دنبال جزئیات است تا مشکلات و ریشه آنها پیدا کرده با مسببین برخود کند تا مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به قصور در اجرای پل روگذر پیشقدم گفت: اگر مستندات در خصوص کم کاری در طراحی و اجرای پل پیشقدم وجود دارد ارائه شود تا افراد خاطی شناسایی و جوابگو باشند.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک افزود: نباید پلی که ۱۰ سال از عمر آن نگذشته  به این شکل تخریب شود.


در بخش دیگری از جلسه که مربوط به بررسی مشکلات سیستم  پارک حاشیه‌ای شهر تبریز بود عبداله‌ تقی‌پور با بیان اینکه برای افزایش هزینه پارک حاشیه‌ای باید سازوکاری طراحی شود عنوان داشت: باید افزایش قیمت‌ها در پارک حاشیه‌ای براساس فرمول سالیانه انجام شود.

وی افزود: نمی‌شود بدون سازوکار افزایش قیمت داشته باشیم این برخلاف عدالت‌ و قانون است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر