کد خبر: 1006131
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام یافته امسال 1 هزار و 23 مدرسه شهری در مناطق مختلف سطح استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز رزمی در جلسه کنترل پروژه هوشمند سازی مدارس استان اردبیل اظهار داشت: با اقدامات انجام یافته امسال 1 هزار و 23 مدرسه شهری در مناطق مختلف سطح استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شود.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان هر چه سریع تر با تعامل دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نسبت به بررسی وضعیت 1 هزار و 23 مدرسه شهری استان جهت هوشمندسازی و اتصال به شبکه ملی اطلاعات اقدام نماید.

رزمی تصریح کرد: پروژه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات در ایام بیماری کرونا با تلاش، همکاری و تعامل مجموعه ICT و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در 410 مدرسه روستایی استان بصورت کامل اجرا شده که 132 مدرسه دایری جدید و 278 مدرسه با ارتقای سرعت اینترنت ADSL به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: با تلاش خستگی ناپذیر دستگاه‌های ذیربط تا پایان خرداد ماه سال جاری پروژه اتصال به شبکه ملی اطلاعات 176 مدرسه با اینترنت پرسرعت ADSL و 44 مدرسه نیز با تکنولوژی نسل چهارم اپراتور ایرانسل به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: هوشمندسازی مدارس از اولویت‌های اساسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تحقق برنامه ششم توسعه است و همچنین در شرایط خاص حاکم بر کشور تاثیر خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر