کد خبر: 1006088
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به پروژه های اجرا شده در شهرستان بویژه در روستاها، مشارکت بالای اهالی در اجرای پروژه ها را از شاخصه های اصلی شهرستان برشمرد.

محمدرضا مشایخی  در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور معاون نظارت بر امور زیربنایی روستاهای استان با اشاره به اعتبارات سال گذشته شهرستان، گفت: از تمامی منابع به مبلغ ۹۷۸ میلیارد ریال تا کنون ۳۴۳ میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد اعتبارات تخصیص یافته است .

وی بر این اساس از تمامی مدیران عضو کمیته برنامه ریزی شهرستان خواست تا در مدت باقیمانده نسبت به جذب و تکمیل اعتبارات لازم برای اجرای پروژه ها اقدام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تمامی پروژه های اجرا شده در شهرستان بر اساس دستورالعمل ها و به صورت استاندارد بوده است و پاسخگوی دستگاههای نظارتی استان بوده ایم، اجرای درست پروژه ها و مدیریت صحیح را در نهایت سبب رضایتمندی مردم عنوان و تاکید کرد: تمامی پروژه ها را با همین رویه اجرا خواهیم کرد.

مشایخی با اشاره به جلسه اخیر برگزار شده در استان با حضور مدیران کل از تصویب اجرای پروژه های مهم و اولویت دار برای بهره برداری در سال جاری خبر داد و گفت: در بخش معدن، عملیاتی شدن واگذاری پهنه برای سرمایه گذاری پرلیت در منطقه میانه، حل مشکلات مولیبدن با طرح  آن در کارگروه اقتصاد مقاومتی قضایی استان را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد پل قوری چای در مدت ۳ ماه از سوی اداره کل راه و شهرسازی با تامین اعتبارات لازم به اتمام و به بهره برداری برسد. 

 وی تجهیز کارگاه برای شروع عملیات زیرسازی،  بهسازی و آسفالت ۶ کیلومتر از راه میانه، هشترود از ماه خرداد، زیرسازی و تثبیت بهسازی، آسفالت میدان دفاع مقدی تا پلیس راه میانه- زنجان که ورودی تهران محسوب می شود، ساماندهی، بهسازی و آسفالت چند کیلومتر باقیمانده از محور فیروزآباد، میانه، بهسازی و آسفالت ۴ محور روستایی در ۶ ماهه نخست سال جاری ، تکمیل روشنایی میانه از طرف زنجان،  ارتقای وضعیت جاده و ارتقای وضعیت موجود محور میانه به سمت ترک تا سه راهی روستاهای که و زاویه، زیر ترافیک بردن چند کیلومتر از چهارخطه میانه به زنجان را از مهمترین طرح های مصوب سالجاری برشمرد. 

فرماندار میانه طرح های آبخیزداری و آب خوانداری و تکمیل برخی پروژه های ناقص بویژه مجموعه ورزشی کارگران را از دیگر طرح های مطرح شده و به تصویب رسیده در جلسه استانی عنوان کرد.

معاون نظارت بر امور زیربنایی روستاهای استان هم در این جلسه با اشاره به تشکیل دهیاری ها از سال ۸۲ و تخصیص اعتبار به روستاهای دارای دهیاری، این امر را موجب اعتراض مردم روستاهای فاقد دهیاری خواند و اضافه کرد: در قانون برنامه ششم توسعه با پیشنهاد نمایندگان و دولت از محل قانون و الیات بر ارزش افزوده بودجه ای برای روستاهای فاقد دهیاری تخصیص یافت که فرمانداری ها موظف به هزینه کرد این مبالغ در روستاهای فاقد دهیاری هستند.

ایرج مرندی، رعایت قانون و دستورالعمل ها را در انجام تمامی امور اثرگذار برشمرد و در اجرای پروژه ها بر استاندارد بودن پروژه ها، هزینه کرد بر اساس دستورالعمل ها و خرد نکردن اعتبارات  برای اثرگذاری بیشتر تاکید کرد.

وی آخر تیرماه سال جاری را پایان سال مالی ۹۸ ذکر و تاکید کرد: اگر اعتباری بدون هزینه کرد بماند باید در سریعترین زمان ممکن به پروژه ها اختصاص یابد تا به خزانه بازنگردد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر