کد خبر: 1006086
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: تخصیص سهمیه آب مازاد به حوزه صنعت و طرح‌های کشاورزی مکانیزه شهرستان ضروری بوده و اقدامات اساسی در این مورد باید انجام شود.

حمید شکری  در جلسه مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان اطهار داشت: رفع مشکل آب برای طرح های سرمایه گذاری از اولویت های شهرستان بوده و این مرکز در خصوص حل این مشکل نیازمند اجرای اقدامات اساسی و عملی است.
وی گفت: مشکلات هفت سرمایه گذار در این جلسه بررسی و با حضور کمیته های تخصصی و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات تصمیمات اساسی گرفته شد.
وی افزود: طرح های مطرح شده در حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعت بود.
شکری گفت: هدف اصلی این مرکز، کاهش موانع اداری، اخذ استعلام ها و صدور مجوزهای لازم از سوی ادارات مربوطه بوده و حمایت تسهیلاتی نیز از اقدامات این مرکز برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان است.
وی افزود: کمیته های استعلامات و رفع موانع تولید، کشاورزی، حقوقی، گردشگری و توریسم، زیربنایی و عمران شهری، طرح و برنامه، صنعت، معدن و تجارت، بانوان و دانش بنیان از جمله کمیت های ایجاد شده در این مرکز در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاران است.
وی اضافه کرد: در سال جهش تولید اولویت این مرکز حمایت از طرح های اشتغالزایی برای رفع بیکاری به خصوص بیکاری قشر جوان شهرستان است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر