کد خبر: 1005951
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
به دنبال قتل وحشیانه جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس شهر مینیاپولیس، شورای این شهر رای به انحلال ایستگاه‌های پلیس داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به دنبال قتل وحشیانه جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس شهر مینیاپولیس، شورای این شهر در ایالت مینه سوتا رای به انحلال ایستگاه‌های پلیس داد و خواستار انجام اصلاحات ساختاری و طراحی مجدد ساختار پلیس در این منطقه شد.

«لیزا بِندر» رئیس شورای شهر مینیاپولیس به سی ان ان گفت: ما متعهد به انحلال پلیس و بازسازی جامعه خود با یک مدل جدید برای تامین امنیت عمومی هستیم که بتواند به طور واقعی جامعه ما را امن نگه دارد.

پیش از این «جرمایا اِلیسون» عضو دیگر شورای شهر مینیاپولیس در صفحه توئیتر خود نوشته بود که قرار است با انحلال اداره پلیس این شهر، اصلاحاتی در برخی وظایف و عملکرد‌های نهاد امنیتی مینیاپولیس انجام شود.

پیشتر شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» با توجه به گزارش‌هایی که از پلیس شهر مینیاپولیس به دست آورده، گزارش داد پلیس مینیاپولیس سابقه بیهوش کردن افراد را داشته و از پنج سال گذشته ۴۴ بار افراد مختلف را با فشار بر گردن آن‌ها بیهوش کرده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار