کد خبر: 1005919
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
در مجمع عمومی شرکت ورق خودرو مطرح شد؛
مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور سهامداران، اعضای هیئت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،در ابتدای جلسه، مدیرعامل شرکت ضمن ارائۀ گزارش هیئتمدیره به مجمع، از حمایتهای بیدریغ مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، سهامداران، هیئتمدیره و تلاش مدیریت و کارکنان شرکت تشکر و قدردانی کرد و گفت: موفقیتهای این شرکت در تولید و رشد قابلتوجه در افزایش سود خالص شرکت، حاصل همین حمایتها و تلاشها بوده و شایستۀ قدردانی است.

اصغر اسماعیلی اظهار امیدواری کرد شرکت ورق خودرو در سایۀ استمرار حمایتهای لازم و با تلاش کارکنان خود بتواند با برنامهریزیهای صورتگرفته، در سال جهش تولید موفقیتهای بیشتری کسب کند.

در ادامۀ این مجمع، با گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی مورد تصویب قرار گرفت و در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، روزنامۀ رسمی شرکت و سایر موارد مندرج در دستور جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شایانذکر است با رشد ۱۴۲ درصدی سود خالص این شرکت در سال 98 زیان انباشته سالهای قبل پوشش داده شد و با موافقت سهامداران به ازای هر سهم مبلغ ۱۰۰ ریال سود بین سهامداران تقسیم گردید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار