کد خبر: 1005897
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
رئیس پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی پایتخت از بازداشت سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو به همراه دو مالخر خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده پایگاه سوم پلیس‌آگاهی و وصول پرونده‌های مشابه، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت داخل خودروی این پایگاه با بازدید صحنه‌های سرقت توانستند با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده به سرنخ‌هایی از سارقان برسند.

وی ادامه داد: اطلاعات به دست آمده در اختیار کلانتری‌ها قرار گرفت و مأموران گشت کلانتری ۱۲۵‌یوسف‌آباد موفق شدند راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید به نام‌های رضا و کوروش را هنگام شکستن و تخریب شیشه یک خودرو شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهمان و انتقال آن‌ها به پایگاه‌سوم هر دوسارق به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده‌های میدان ونک، میدان هفت‌تیر، خیابان بهار، محله یوسف‌آباد و خیابان مطهری اعتراف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس‌آگاهی تهران گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه گفتند، از سه‌ماه پیش شروع به سرقت محتویات داخل خودرو‌های شهروندان کرده‌اند و روزانه حدود سه‌فقره سرقت انجام می‌دادند و اموال سرقتی را به اسلامشهر برده و به دو مالخر می‌فروختند. کارآگاه دستخال گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه‌۶ تهران، هر دو مالخر دستگیر شدند و در بازرسی مخفیگاه آنان تعدادی از اموال مسروقه کشف شد. وی با بیان اینکه متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کردند، گفت: مالخران به دستور قضایی و صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و سارقان نیز برای شناسایی مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار