کد خبر: 1005846
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه از ۱۱ تیرماه بازیکن تیم آنتورب بلژیک به حساب می‌آید، گفت: تا پیش از آن و تا جایی که قانون اجازه دهد پرسپولیس را همراهی خواهم کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علیرضا بیرانوند که امروز یکشنبه برای رسیدگی به برخی امور شخصی در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد در مورد وضعیتش برای ادامه همکاری با این باشگاه با توجه به قرارداد سه ساله‌ای که با تیم آنتورب بلژیک امضا کرده است، توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه طبق قرارداد منقعد شده از ۱۱ تیرماه بازیکن آنتورب بلژیک به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: البته تا آن زمان و تا جایی که بتوانم و قانون و آئین نامه هم به من اجازه دهند در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد.

این ملی پوش فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که «دو هفته دیگر رقابت‌های لیگ برتر از سر گرفته می‌شود. با این شرایط و پیوستن شما به تیم بلژیکی باشگاه پرسپولیس چه خواهد کرد؟»، تصریح کرد: من نمی‌دانم؛ باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد. به هر حال باید توافقی میان دو باشگاه پرسپولیس و آنتورب صورت بگرد. باشگاه هر تصمیمی بگیرد، در خدمت هستم.

بیرانوند در مورد اینکه گفته می‌شود وی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری برای تست سلامت به بلژیک سفر می‌کند نیز گفت: هنوز خیلی دقیق مشخص نیست، شاید تا پایان هفته وضعیتم مشخص شود. در هر صورت اگر هم این هفته سفری به بلژیک داشته باشم صرفا برای دادن تست پزشکی است. بعد از آن به ایران برمی گردم، چون طبق قرارداد، من از ۱۱ تیرماه بازیکن آنتورب هستم و تا پیش از آن باید در خدمت پرسپولیس باشم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا علاقه‌ای دارد طی ۹ بازی باقی مانده پرسپولیس از لیگ برتر، این تیم را کماکان همراهی کند، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود بروم همان نیم فصل می‌رفتم، به دلیل بحران کرونا و شرایطی که ایجاد کرد، بازی‌ها به تعویق افتاد. امیدوارم در این زمینه دو باشگاه تصمیم درستی بگیرند.

وی با یادآوری اینکه فوتبال بلژیک فینال جام حذفی را در پیش دارد، گفت: این بازیکن برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر کرونا نبود شاید الان بازی‌های ما تمام می‌شد و من هم در بلژیک حضور داشتم.

علیرضا بیرانوند همچنین در واکنش به این پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه «ناراحت به نظر می‌رسید، دلیلش چیست؟»، گفت: آقای رسول پناه خودش می‌داند چرا ناراحت هستم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار