کد خبر: 1005825
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۹۶ ساعت گذشته ۵/۱ میلیون تردد در استان اردبیل به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر اظهار کرد : بیشترین تردد به ترتیب در محورهای رفت و برگشت اردبیل سه راهی سرعین با 145 هزار تردد، اردبیل آستارا 129 هزار تردد و اردبیل مغان 77هزار تردد به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی 4 روزگذشته بیش از 257 هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 23 درصدی را نشان می‌دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در بازه زمانی 13 الی 16 خردادماه سالجاری 307 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی ثبت شده است، گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی و غیرمجاز به ترتیب درمحورهای رفت و برگشت اردبیل آستارا با 37 هزار تخلف، اردبیل سه راهی سرعین 25 هزار تخلف و نیر سراب نیز 14 هزار تخلف ثبت شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل متوسط سرعت استان در مدت یاد شده را 71 کیلومتر برساعت عنوان کرد و افزود: 125 هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده که بیشترین تخلف سرعت غیرمجار نیز در محورهای اردبیل سه راهی سرعین-اردبیل سرچم محدوده سه راهی فاراب و مشکین شهر سه راهی لاهرود با میانگین سرعت 90 کیلومتر برساعت به ثبت رسیده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت 148 سامانه تردد شمار، دوربین های نظارت تصویری ،دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و افزود: در تعطیلات 4 روز 22 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

رحمتی خاطرنشان کرد: محورهای اردبیل آستارا و بالعکس 4 هزار تخلف،اردبیل سه راهی مشکین شهر هزارو 200 تخلف و هیر سه راهی فاراب با هزارو 100 تخلف بیشترین موارد تخلف سبقت غیرمجاز را به خود اختصاص داده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر